- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Rura o średnicy [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 66
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 042748B |
BMW | 1 091 764 |
BMW | 1 128 737 |
BMW | 31 35 1 091 764 |
BMW | 31 35 1 127 689 |
BMW | 31 35 1 128 737 |
BORG BECK | BDL6200 |
DELPHI | TC449 |
DITAS | A26015 |
DITAS | DSR1112 |
FAG | 818 0044 10 |
FEBI | 04220 |
FIRST LINE | FDL6200 |
LEMFO | 020 390 066 515 |
LEMFO | 10575 |
LEMFO | 10575 01 |
LEMFO | 10575 02 |
MAPCO | 19667HPS |
MAPCO | 19667OES |
MAPCO | 19672OES |
METZGER | 53009818 |
METZGER | 7501 |
METZGER | 83009818 |
MEYLE | 316 060 4311/HD |
MEYLE | 3160600061 |
MGA | SA5023 |
MONROE | L1110 |
MOOG | 05DS4311F |
MOOG | BM-LS-4311 |
NK | 5041504 |
NK | 5111503 |
OCAP | 0500997 |
OPTIMAL | G7-571 |
PEX | 1205053 |
QUINTON HA | QDL2422S |
QUINTON HA | QLS2854S |
RTS | 97-09517 |
RUV | 915008 |
SIDEM | 21382 |
SWAG | 20790002 |
TALOSA | 5002235 |
TRISCAN | 8500 1110 |
TTC | 0831027 |
BMW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora VEMA 15061 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FORTUNE LINE FZ7571 | FORTUNE LINE | Brak ceny |
Tuleja wahacza TRICLO 783628 | TRICLO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL460-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 1110 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora AKRON-MALÒ 27079 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.