- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Rura o średnicy [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 301
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 042730B |
BORG BECK | BDL6365 |
BORG BECK | BDL6365HD |
CITRO | 5087 39 |
CITRO | 5087 46 |
CITRO | 5087 61 |
CITROEN DF | 508746 |
DELPHI | TC554 |
DITAS | A23184 |
DITAS | D23184 |
FEBI | 11423 |
FIRST LINE | FDL6365 |
LEMFO | 019 360 015 581 |
LEMFO | 11589 |
MAPCO | 19337 |
MAPCO | 19337HPS |
MEYLE | 11-16 060 5046 |
MEYLE | 11-16 060 5046/HD |
MEYLE | 11160600040 |
MGA | SA5034 |
MGA | SA5034R |
MONROE | L38605 |
MOOG | 30DS5046 |
MOOG | PE-LS-5046 |
NK | 5111901 |
OCAP | 0501548 |
OPTIMAL | G7-538 |
PEUGE | 5087 39 |
PEUGE | 5087 46 |
PEUGE | 5087 61 |
PEX | 1205095 |
QUINTON HA | QLS3063S |
QUINTON HA | QLS3068S |
QUINTON HA | QSJ1272S |
RTS | 9700573 |
RUV | 916624 |
SIDEM | 53560 |
SIDEM | 7761 |
SKF | VKDS 343005 |
SPIDAN | 46973 |
SWAG | 62610004 |
TALOSA | 5008318 |
TALOSA | 5009860 |
TRISCAN | 8500 38605 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
KAMOKA 9919164 | KAMOKA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora OCAP 0503264 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora OCAP 0505737 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora OCAP 0501548 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 38605 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora AKRON-MALÒ 30052 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.