- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 99
- Wymiar gwintu: M10x1.25
- Rura o średnicy [mm]: 10
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL4740 |
BENDIX | 042783B |
BENDIX | 042965B |
BLUEPRINT | ADN18529 |
BLUEPRINT | ADN18541 |
BORG BECK | BDL6252 |
BORG BECK | BDL6702 |
CTR | CLN-1 |
DELPHI | TC1296 |
DELPHI | TC916 |
DITAS | A26087 |
DITAS | DSR1151 |
FEBI | 15415 |
FEBI | 21808 |
FEBI | 42579 |
FIRST LINE | FDL6252 |
FIRST LINE | FDL6702 |
HBJAKOPART | J4961000 |
LEMFO | 16263 |
LEMFO | 16263 02 |
LEMFO | 30647 |
MAPCO | 59226 |
MAPCO | 59226HPS |
METZGER | 53016718 |
METZGER | D500K |
METZGER | D501 |
MEYLE | 36-16 060 0007/S |
MEYLE | 36-16 060 0029 |
MONROE | L14651 |
MONROE | L14654 |
MOOG | NI-LS-0991 |
MOOG | NI-LS-1168 |
MOOG | NI-LS-2778 |
MOOG | SZ-LS-1832 |
NISSA | 54618-4M400 |
NISSA | 54618-50Y00 |
NISSA | 54618-D5000 |
NISSA | 54618-D5010 |
NK | 5112208 |
NK | 5112210 |
OCAP | 0504395 |
OCAP | 0504396 |
PEX | 1205413 |
PEX | 1205530 |
QUINTON HA | QLS1835S |
QUINTON HA | QLS3486S |
RTS | 9792304 |
RTS | 9792306 |
RUV | 916856 |
RUV | 926800 |
SIDEM | 41468 |
SIDEM | 41568 |
SPIDAN | 45867 |
SWAG | 82790001 |
SWAG | 82921808 |
TALOSA | 5004315 |
TALOSA | 5004370 |
TRISCAN | 850014609 |
TRISCAN | 850014651 |
TRISCAN | 850014654 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.