- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260241 |
BENDIX | 042966B |
BORG BECK | BDL6722 |
BORG BECK | BDL6722HD |
DELPHI | TC2085 |
DITAS | A24002 |
DITAS | D24002 |
FAG | 818 0184 10 |
FEBI | 22379 |
FIAT | 51741130 |
FIAT | 51803183 |
FIRST LINE | FDL6722 |
LEMFO | 27730 |
LEMFO | 38190 01 |
MAPCO | 49749 |
MAPCO | 49749HPS |
METZGER | 5-513 |
METZGER | 83003718 |
MEYLE | 616 060 0004/HD |
MEYLE | 6160600029 |
MGA | SA5256 |
MONROE | L24606 |
MOOG | OP-LS-2080 |
NK | 5113617 |
OCAP | 0503805 |
OPEL | 13237130 |
OPEL | 24417251 |
OPEL | 3 50 603 |
OPEL | 3 50 615 |
OPTIMAL | G7-879 |
PEX | 12.05.406 |
QUINTON HA | QLS3311S |
RTS | 97-90390 |
RUV | 915391 |
SAAB | 13237130 |
SAAB | 24417251 |
SAAB | 3 50 603 |
SAAB | 3 50 615 |
SIDEM | 9863 |
SKF | VKDS 345011 |
SPIDAN | 57197 |
SWAG | 40 92 23 79 |
TALOSA | 5002672 |
TRISCAN | 8500 24606 |
VAUXH | 13237130 |
VAUXH | 24417251 |
VAUXH | 3 50 603 |
VAUXH | 3 50 615 |
FIAT
|
OPEL
|
SAAB
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL768-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1525 | DJ PARTS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora VEMA 250059 | VEMA | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła VEMA 26452 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FORTUNE LINE FZ7095 | FORTUNE LINE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora EUROREPAR 1679752180 | EUROREPAR | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.