- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 300
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Rura o średnicy [mm]: 9
- Parzyste numery artykułów: JTS480
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260344 |
BENDIX | 042465B |
BMW BRIL | 31 30 6 781 548 |
BMW BRIL | 31 35 6 769 500 |
BMW | 31 30 6 781 548 |
BMW | 31 35 4 014 532 |
BMW | 31 35 6 760 986 |
BMW | 31 35 6 769 500 |
BMW | 4 014 532 |
BMW | 6 760 986 |
BMW | 6 781 548 |
BORG BECK | BDL6768 |
DELPHI | TC1389 |
DITAS | DSR1069 |
FAG | 818 0076 10 |
FEBI | 24625 |
FIRST LINE | FDL6768 |
LEMFO | 27150 |
LEMFO | 27150 01 |
LEMFO | 27150 02 |
MAPCO | 51645 |
MAPCO | 51645HPS |
METZGER | 53011712 |
METZGER | 7522 |
MEYLE | 316 060 0014/HD |
MEYLE | 3160600072 |
MGA | SA7401 |
MONROE | L11621 |
MOOG | BM-LS-3676 |
NK | 5111528 |
OCAP | 0584222 |
OPTIMAL | G7-1032 |
PEX | 1205601 |
QUINTON HA | QLS3417S |
RTS | 97-99541 |
RUV | 915099 |
SIDEM | 21265 |
SPIDAN | 57037 |
SWAG | 20924625 |
TALOSA | 5002398 |
TRISCAN | 8500 11621 |
TTC | 0831111 |
BMW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora OCAP 0584222 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0921-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 11621 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora AKRON-MALÒ 271281 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora VEMA 23794 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FORTUNE LINE FZ7361 | FORTUNE LINE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.