- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 95
- Wymiar gwintu: M10x1.5
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1K0 505 465 AA |
AUDI | 1K0 505 465 C |
AUDI | 1K0 505 465 D |
AUDI | 1K0 505 465 H |
AUDI | 1K0 505 465 J |
AUDI | 1K0 505 465 K |
AUDI | 1K0 505 465 L |
AUDI | 1K0 505 465 R |
BENDIX | 042981B |
BLUEPRINT | ADV188503 |
BORG BECK | BDL6733 |
BORG BECK | BDL7157 |
DELPHI | TC1325 |
DITAS | A25482 |
DITAS | DSR1046 |
FEBI | 03222059 |
FEBI | 280064 |
FEBI | 29459 |
FEBI | 29461 |
FIRST LINE | FDL6733 |
FIRST LINE | FDL7157 |
LEMFO | 26775 01 |
LEMFO | 26775 02 |
MAPCO | 51829 |
MAPCO | 51829HPS |
METZGER | 65468 |
MEYLE | 116 060 0023 |
MEYLE | 116 060 0023/S |
MGA | SA5276 |
MONROE | L29623 |
MOOG | VO-LS-0418 |
NK | 5114726 |
NK | 5114733 |
OCAP | 0504378 |
OPTIMAL | G7-998 |
PEX | 1205437 |
QUINTON HA | QLS3329S |
RTS | 97-05348 |
RUV | 925441 |
SEAT | 1K0 505 465 AA |
SEAT | 1K0 505 465 C |
SEAT | 1K0 505 465 D |
SEAT | 1K0 505 465 H |
SEAT | 1K0 505 465 J |
SEAT | 1K0 505 465 K |
SEAT | 1K0 505 465 L |
SEAT | 1K0 505 465 R |
SIDEM | 63564 |
SIDEM | 63660 |
SKODA | 1K0 505 465 AA |
SKODA | 1K0 505 465 C |
SKODA | 1K0 505 465 D |
SKODA | 1K0 505 465 H |
SKODA | 1K0 505 465 J |
SKODA | 1K0 505 465 K |
SKODA | 1K0 505 465 L |
SKODA | 1K0 505 465 R |
SPIDAN | 57029 |
SPIDAN | 57030 |
SWAG | 30929461 |
TALOSA | 5003633 |
TRISCAN | 850029623 |
VW FAW | 1K0 505 465 K |
VW FAW | 1KD 505 465 A |
VW SVW | 1KD 505 465 |
VW | 1K0 505 465 AA |
VW | 1K0 505 465 C |
VW | 1K0 505 465 D |
VW | 1K0 505 465 H |
VW | 1K0 505 465 J |
VW | 1K0 505 465 K |
VW | 1K0 505 465 L |
VW | 1K0 505 465 R |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL887-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 29621 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 29623 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora AKRON-MALÒ 17857 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1380 | DJ PARTS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora VEMA 22850 | VEMA | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.