- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 77,4
- Wymiar gwintu: M8x1,25
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 042679B |
BLUEPRINT | ADR168501 |
BORG BECK | BDL7391 |
DACIA | 60 01 547 138 |
DACIA | 82 00 277 960 |
DELPHI | TC2237 |
FAG | 818 0346 10 |
FEBI | 27447 |
LEMFO | 31243 |
METZGER | WMG750 |
MEYLE | 16-14 615 0001 |
MONROE | L25610 |
MOOG | RE-LS-5740 |
OCAP | 0902453 |
OPTIMAL | G7-1287 |
RENAU | 60 01 547 138 |
RENAU | 82 00 277 960 |
SASIC | 4005152 |
SIDEM | 805836 |
SKF | VKDS 346018 |
SWAG | 60927447 |
TRISCAN | 850025610 |
VAICO | V460227 |
DACIA
|
LADA
|
RENAULT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora BORG & BECK BDL7391 | BORG & BECK | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1826 | DJ PARTS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FORTUNE LINE FZ7760 | FORTUNE LINE | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła NPS R405T02 | NPS | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 36811-SET-MSM | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 36811-SET-MSP | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.