- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Gwint zewn. [mm]: M10x1,25
- Długość [mm]: 264
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SLB010 |
A.B.S. | 260625 |
ASHIKA | 10605523 |
BENDIX | 045785B |
BLUEPRINT | ADC48555 |
BORG BECK | BDL7104 |
CITRO | 5087 58 |
DEEZA | MSL148 |
DELPHI | TC2297 |
DJ PARTS | DL1346 |
FAG | 818 0397 10 |
FAI | SS7067 |
FEBI | 30401 |
FIRST LINE | FDL7104 |
FORMPART | 3908012 |
HBJAKOPART | J4965020 |
JAPANPAR | SI523 |
JAPKO | 106523 |
KAGER | 850787 |
KAMOKA | 9971261 |
LEMFO | 34911 01 |
MAPCO | 49404HPS |
METZGER | 53048618 |
MEYLE | 11-16 060 0021/HD |
MEYLE | 11160600037 |
MGA | SA5386 |
MITSUBISHI | MN101368 |
MONROE | L10633 |
MOOG | PE-LS-7425 |
NIPPARTS | N4965018 |
NPS | M405I27 |
OCAP | 0504137 |
OPTIMAL | G7-1451 |
PEUGE | 5087 58 |
RIW | MI4009 |
RTS | 9709712 |
RUV | 917346 |
SIDEM | 71261 |
SWAG | 80930401 |
TRISCAN | 850010633 |
VAICO | V420056 |
VEMA | 26246 |
CITROËN
|
MITSUBISHI
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora OCAP 0509262 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1783 | DJ PARTS | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła NPS M405I27 | NPS | Brak ceny |
Filtr paliwa NPS M133A01 | NPS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora EUROREPAR 1634911480 | EUROREPAR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BX7043 | BIRTH | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.