- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Długość [mm]: 86
- Długość całkowita [mm]: 127
- Materiał: Blacha stalowa
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260393 |
AKRON-MALÒ | 15677 |
ALANKO | 341610 |
BENDIX | 042500B |
BIRTH | BX5024 |
BORG BECK | BDL6792 |
BORG BECK | BDL6825 |
COMLINE | CSL7160 |
DELPHI | TC1573 |
FAI | SS7021 |
FEBI | 27775 |
FIAT | 71740112 |
FIRST LINE | FDL6792 |
FLENNOR | FL0960H |
FORMPART | 2008020 |
JPG | 1250500100 |
KAGER | 85-0324 |
KAWE | FL0960H |
LEMFO | 34750 01 |
MAPCO | 59796 |
METZGER | 53002309 |
MEYLE | 614 044 0007 |
MONROE | L10637 |
MOOG | OP-LS-3815 |
NK | 5113618 |
OCAP | 0504375 |
OPEL | 13104120 |
OPTIMAL | G7-1071 |
QUINTON HA | QLS3541S |
RIW | OP4013 |
RTS | 9705611 |
RUV | 915396 |
SAAB | 13104120 |
SAAB | 4565859 |
SAAB | 4906111 |
SBS | 19145113618 |
SIDEM | 9060 |
SIDEM | 9664 |
SPIDAN | 45097 |
SWAG | 40 92 7775 |
TOPRAN | 206 909 |
TRISCAN | 850010637 |
VAICO | V400578 |
VAUXH | 13104120 |
VAUXH | 4 44 275 |
FIAT
|
OPEL
|
SAAB
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
QUINTON HAZELL QLS3504S | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
QUINTON HAZELL QLS3505S | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BX0187 | BIRTH | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1832 | DJ PARTS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora MASTER-SPORT GERMANY 34750-SET-MS | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora SBS 19145113618 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.