- Ciężar [kg]: 0,4
- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67HP
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67HR
- Ilość ogniw łańcucha: 74
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 44068VV |
AIC | 59368Set |
AIC | 74171Set |
AIC | 74174Set |
AIC | 74647Set |
AIC | 74706Set |
AUDI FAW | 079 109 229 L |
AUDI | 079 109 229 L |
AUDI | 79 109 229 L |
AUDI | 79109229B |
AUTEX | 711350 |
AUTOTEAM | KCA266 |
BAPMIC | BF0422420028 |
BAPMIC | BK0422440013 |
CALIBER | KCC266 |
DOLZ | 05KC090 |
GGT | CAKD090 |
GK | SK1350 |
HEPU | 21-0345 |
IJS GROUP | 40-1265FK |
INA | 553 0246 10 |
IPD | 21-0345 |
IWIS | 50046918 |
KAMOKA | 7001610 |
KM INTERNA | KCD266 |
LYNXAUTO | TK-0126 |
OSSCA | 12931 |
RECOFICIAL | 40-1265FK |
RIDEX | 1389T0194 |
RUV | 3457008 |
SWAG | 99 14 0268 |
Stark | SKTCK-2240192 |
VAICO | V10-10011 |
VAICO | V10-3392 |
WILMINK | WG1432691 |
WILMINK | WG1724250 |
WILMINK | WG1779889 |
WILMINK | WG1795483 |
WILMINK | WG1889414 |
WILMINK | WG2293885 |
ZPY | 079109229L |
hajus Auto | 1151406 |
iwis Motor | 59368Set |
iwis Motor | 59404 |
iwis Motor | 74171Set |
iwis Motor | 74174Set |
iwis Motor | 74647Set |
iwis Motor | 74706Set |
AUDI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Koło zębate pompy olejowej FEBI BILSTEIN 178487 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
FEBI BILSTEIN 40266 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
Koło zębate pompy olejowej SWAG 33 10 4553 | SWAG | Brak ceny |
Pierścień uszczelniający SWAG 30 10 7971 | SWAG | Brak ceny |
Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 30 10 0392 | SWAG | Brak ceny |
Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 30 10 0393 | SWAG | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łańcuch rozrządu to najważniejszy element napędu rozrządu, który używany jest w wielu silnikach benzynowych i Diesla. Rola łańcucha wraz z elementami towarzyszącymi jego pracy, polega na przekazaniu napędu z koła pasowego na koło napędowe. Ponadto łańcuch napędza także pompę cieczy chłodzącej i pompę oleju.
Łańcuch to element, który teoretycznie powinien wystarczyć na cały okres eksploatacji silnika. Z reguły tak jest, ale bywa, że w przypadku niektórych egzemplarzy silników dochodzi do awarii a nawet do zerwania łańcucha. Praktyka pokazuje, że łańcuch wystarcza na około 350 – 400 tys. kilometrów przebiegu.
Do awarii łańcucha może dojść na skutek jego rozciągnięcia. To wtedy może dojść do jego przeskoczenia lub w najgorszym wypadku do zerwania. Jeżeli dojdzie do zerwania łańcucha to niestety trzeba liczyć się z całkowitym zniszczeniem zaworów i tłoków jednostki napędowej, co zazwyczaj kwalifikuje silnik spalinowy na złomowisko.
W celu wymiany łańcucha rozrządu trzeba zakupić pełen komplet, który zawiera łańcuch, napinacz, koła zębate, tuleje, simmeringi, uszczelkę pokrywy rozrządu oraz śruby mocujące. Cena kompletnego zestawu łańcucha rozrządu zależy przede wszystkim od modelu samochodu oraz marki poszukiwanych części.
Do tego należy doliczyć pracę mechanika. Warsztat zainkasuje za taką usługę od 300 do 900 złotych, w zależności od rodzaju silnika i marki samochodu. Zdarza się, że cena za usługę wyniesie niekiedy nawet więcej, jeżeli stopień skomplikowania jednostki napędowej jest wysoki a dostęp do łańcucha rozrządu stosunkowo trudny.