Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 22458 |
AKRON-MALÒ | 26962 |
CABOR | 11.126 |
CABOR | 11.138 |
CAR | TLC18542 |
CAUTEX | 485824 |
CAUTEX | 762053 |
CAUTEX | 762074 |
CEF | OP04117 |
CEF | OP04122 |
COFLE | 11.138 |
HAVAM | KA60323 |
HIRSCH/RIC | 01362485 |
HIRSCH/RIC | 01362491 |
IDROMEC | RMT18542 |
KAWE | 60.3230 |
KAWE | 60.3370 |
LPR | C0142A |
METALC/ADL | T482574 |
METALC/ADL | T482578 |
METALC/ADL | T482669 |
NK | 953609 |
NK | 953617 |
OPEL | 848826 |
OPEL | 848836 |
OPEL | 848964 |
OPTIMAL | GK-1410 |
PEX | 13.0368 |
PEX | 13.0372 |
REMKAFLEX | 60.3230 |
SPIDAN | 42801 |
TRISCAN | 8140 24305 |
TRISCAN | 8140 24308 |
VAUXH | 90169558 |
VAUXH | 94450392 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.