Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BORG BECK | BKA1066 |
CAR | TLC17201 |
CAUTEX | 468024 |
CEF | VW04194 |
COFLE | 14.4304 |
COFLE | 92.14.4304 |
FIRST LINE | FKA1066 |
HAVAM | KA93089 |
IDROMEC | RMT17201 |
JPG | 1170102700 |
KAWE | 62.3440 |
LECOY | 7864 |
LPR | C0030A |
MAXGEAR | 32-0545 |
MAXGEAR | 32-0743 |
METALCAUCH | 80362 |
METZGER | 14.4304 |
OPTIMAL | GK-1476 |
PATRON | PC4007 |
PEX | 13.0092 |
REMKAFLEX | 62.3440 |
SEIM | 550411 |
SEIM | 555711 |
STELLOX | 29-98102-SX |
TOPRAN | 109 713 |
TRISCAN | 8140 29336 |
VAG | 701 721 555K |
VAG | 701 723 555H |
VW | 701721555K |
VW | 701723555H |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.