- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 42
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 80
- Szerokość 1 [mm]: 45
- Ciężar [kg]: 0,95
Dodaj opinię
(30.12.2019)
Bardzo solidne łożysko do auta. Wybrałem ten model bo chciałem kupić coś lepszego. W sklepie iPatrs części znajdują się w odpowiednich kategoriach i z łatwością można wyszukać je po wpisaniu modelu auta. Super miejsce, polecam
Opinia wystawiona dla Łożysko koła A.B.S. 201228
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200236 |
AL-KO | 620208 |
AL-KO | 620301 |
APEC | AWB1099 |
ASHIKA | 44-10312 |
ASHIKA | 44-13013 |
ASHUKI | M660-15 |
ASHUKI | M660-38 |
AUTEX | 802514 |
AUTOKIT | 01.260 |
AUTOKIT | 01.515 |
AUTOKIT | 01.890 |
AUTOKIT | 01.98221 |
AUTOMEGA | 110193610 |
AUTOMOTIVE | ABK1366 |
AUTOTEAM | RA1509 |
AUTOTEAM | RA1509H |
AUTOTEAM | RA1568 |
BENDIX | 050007B |
BENDIX | 051681B |
BLUEPRINT | ADBP820053 |
BLUEPRINT | ADBP820073 |
BLUEPRINT | ADG08218 |
BLUEPRINT | ADG08231 |
BLUEPRINT | ADJ138208 |
BLUEPRINT | ADM58226 |
BLUEPRINT | ADM58228 |
BORG BECK | BWK564 |
BORG BECK | BWK890 |
BSG | BSG 44-605-002 |
CALIBER | RC1509 |
CALIBER | RC1509H |
CALIBER | RC1568 |
CAUTEX | 754765 |
CAUTEX | 769431 |
CIFAM | 619-7061 |
COMLINE | CBK033 |
COMLINE | CBK276 |
CORTECO | 19019632 |
DELPHI | BK1054 |
DELPHI | WBK1054 |
DENCKERMAN | W413258 |
DENCKERMAN | W413419 |
FAG | 713 1111 10 |
FAG | 713 6150 90 |
FAG | 713 8061 10 |
FEBEST | 0582-6F |
FEBEST | DAC42800045 |
FEBI | 177781 |
FEBI | 31564 |
FENOX | WH10113 |
FENOX | WKB40143 |
FINWHALE | HB742 |
FIRST LINE | FBK564 |
FISPA | 460070 |
FLENNOR | FR939260 |
FORD USA | 3395488 |
FREMAX | FWB-0415 |
GR | WB0677K |
GSP | 9428016K |
GSP | GK0009 |
GSP | GK1948 |
GSP | GK7446 |
IJS | 10-1166 |
IJS | 10-1166R |
IRB | K-19/06 |
JAPANPAR | KK-10312 |
JAPANPAR | KK-13013 |
JAPKO | 410312 |
JAPKO | 413013 |
JPG | 3841300310 |
KAMOKA | 5600034 |
KAVO PARTS | WBK-4504 |
KAVO PARTS | WBK-4521 |
KAWE | 8530 10004 |
KIA | 0K2JT33047 |
KIA | 0K9A233047 |
KIA | KGA2A33047 |
KLOTZ | 15/09 |
KM INTERNA | RK1509 |
KM INTERNA | RK1509H |
KRAFT AUTO | 4103560 |
KRAFT AUTO | 4108685 |
LORETT | CR7061 |
LORETT | KRT7061 |
MAG | 361111183736 |
MAPCO | 26252 |
MAPCO | 26587 |
MAXGEAR | 33-0228 |
MAZDA | FB0126151C |
MAZDA | FB0126151E |
MAZDA | GA2A-33-047A |
MAZDA | GR1A33060 |
MAZDA | GR1A33060A |
METALCAUCH | 74114 |
METELLI | 19-7061 |
METZGER | WM 889 |
MEYLE | 35-14 650 0000 |
MGA | KR3274 |
MOOG | KI-WB-11852 |
MOOG | MD-WB-11847 |
MOOG | MD-WB-11909 |
MOTAQUIP | LVBW901 |
MOTAQUIP | VBK901 |
MS | 1948-SET-MS |
MS | 7446-SET-MS |
MULTIP | 70-050001 |
MULTIP | 70-050044 |
NAPA | PWB1099 |
NAPA | PWB1783 |
NATIONAL | NBK2144 |
NK | 753211 |
NK | 753225 |
OPTIMAL | 04-P436 |
OPTIMAL | 940371 |
OPTIMAL | 941311 |
PEX | 16.0429 |
QUINTON HA | QWB889 |
QUINTON HA | QWB919 |
RHIAG | LO 01948 |
RUV | 7032 |
RUV | 7032D |
SIDAT | 460070 |
SKF | VKBA1948 |
SKF | VKBA7446 |
SNR | R170.32 |
SPIDAN | 27008 |
SWAG | 83 93 1564 |
TALOSA | 80-MD-0111 |
TIMKEN | 510010 |
TOPRAN | 634 174 |
TOPRAN | 821 032 |
TRISCAN | 8530 10004 |
FORD USA
|
KIA
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.