- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Średnica zewnętrzna [mm]: 62
- Wysokość [mm]: 24
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 29,7
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 42
- Wysokość 1 [mm]: 16
Dodaj opinię
(04.10.2017)
Opinia wystawiona dla Piasta koła ASHIKA 44-21039
Producent | Numery OEM |
---|
ASHUKI | T060-11 |
AUTOKIT | 01842 |
CORTECO | 19019570 |
FAG | 713 6182 00 |
FEBEST | 95GDY-41550707X |
HBJAKOPART | J4712000 |
JAPANPAR | KK-22000 |
JAPKO | 422000 |
LORETT | CR7538 |
NIPPARTS | J4712000 |
REPKIT | RKB1569 |
RPK | RPK16740 |
SK | SK16740 |
SKF | VKBA 674 |
SNR | R169.03 |
STELLOX | 34-00092-SX |
TOYOT | 90311-42055 |
DAIHATSU
|
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
AL-KO 620560 | AL-KO | Brak ceny |
Łożysko koła IPD 30-1820 | IPD | Brak ceny |
Łożysko koła NPS T471A00B | NPS | Brak ceny |
Pierscień uszczelniający piasty koła MAXGEAR 70-0200 | MAXGEAR | Brak ceny |
Łożysko koła SBS 1401765101 | SBS | Brak ceny |
Łożysko koła SBS 1401769921 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.