- Średnica zewnętrzna [mm]: 50,29
- Średnica wewnętrzna [mm]: 29
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 50,29
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 200601 |
AL-KO | K.064 |
AUDI | 281 498 625 |
AUGRO | 51838340 |
AUTOKIT | 01.455 |
AUTOMOTIVE | BRT671 |
BRT | BRT671 |
DELPHI | BK361 |
DELPHI | WBK361 |
DELTA | AWB592 |
DOYEN | 101064 |
FAG | 713611480 |
FEBI | 05861 |
FEBI | 5861 |
FIRST LINE | FBK225 |
FLENNOR | FR190953 |
GR | WB0380K |
GSP | GK0802 |
IPD | 30-1148 |
IRB | K-41/51 |
KACO | 5031.1 |
KLOTZ | 11/48 |
KLOTZ | 17838 |
LORETT | KRT2246 |
MAPCO | 26747 |
METELLI | 19-2246 |
MGA | KR3154 |
MOOG | VO-WB-11025 |
MS MOTORS | 3262591 |
Motorcraft | EUB1171 |
NK | 754718 |
OPTIMAL | 101064 |
QUINTON HA | BK10407 |
QUINTON HA | QWB407 |
RUV | 5417 |
SBS | 754718 |
SKF | VKBA802 |
SNR | R154.17 |
SPIDAN | 0.026461 |
SPIDAN | 26461 |
TIMKEN | 73601 |
TIMKEN | EK73601 |
TIMKEN | K73601 |
TRIPLEFIVE | 416.05.86 |
UNI | GHK1319 |
UNIPART | GHK1319 |
VW | 281 498 625 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Firma CIFAM to marka włoskiego koncernu Metelli, która produkuje części zamienne do samochodów w jakości oryginalnej. Przedsiębiorstwo do dnia dzisiejszego pozostaje producentem znanym z niezawodnych części samochodowych dedykowanych do układu hamulcowego i systemu przeniesienia napędu, a części przeznaczone są na niezależny rynek oraz pierwsze wyposażenie fabryczne wielu popularnych marek samochodowych.
CIFAM spełnia wszystkie standardy jakości (m.i. ECE R 90), a w zakładach produkcyjnych marki używa się tego samego oprogramowania, obrabiarek i automatycznych linii montażowych, co u głównych producentów samochodów. Wszystkie części samochodowe CIFAM po przetestowaniu ich w symulacji komputerowej, firma testuje w prawdziwym życiu (w zakładach i na drodze).
Firma kładzie duży nacisk na nieustanny rozwój. Inwestycje w zaplecza badawcze i linie produkcyjne poskutkowały uzupełnieniem oferty marki CIFAM m.in. w pompy sprzęgła, pompy wody, przeguby napędowe oraz łożyska koła. W planach jest także poszerzenie asortymentu dedykowanego układowi sterowania sprzęgłem.
Wszystkie części samochodowe firmy CIFAM to synonimy wysokiej jakości i niebywałej trwałości. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że obecnie części zamienne CIFAM eksportowane są do ponad 90 krajów na całym świecie, a marka należy do jednych z najbardziej cenionych w branży.