- Średnica wewnętrzna [mm]: 42
- Średnica zewnętrzna [mm]: 80
- Wysokość [mm]: 45
Wyprzedaż
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 413013 |
ASHUKI | 1410-2030 |
ASHUKI | 1410-2030I |
ASHUKI | 1410-2030O |
AUTOKIT | 01.890 |
BBFREDLINE | 24KI003 |
BBFREDLINE | 24MZ003 |
BLUEPRINT | ADM58226 |
COMLINE | CBK033 |
CORTECO | 19019632 |
FAG | 713 6150 90 |
FEBEST | DAC42800045 |
FEBI | 31564 |
FORD | 0K9A2-33061A |
FORD | 3395488 |
GSP | GK1948 |
HBJAKOPART | J4700302 |
HONGYAN | 24KI003 |
HONGYAN | 24MZ003 |
IAP | 404-21083 |
IAP | 409-11050K |
JAPANPAR | KK-13013 |
KAVO PARTS | WBK-4504 |
KIA | 0K20133065 |
KIA | 0K20133065A |
KIA | 0K2JT-33047 |
KIA | 0K9A2-33-047 |
KIA | KFB01-26-139 |
KIA | KGA2A-33-047 |
LORETT | CR7061 |
MAZDA | BN8B33047A |
MAZDA | FB01-26-151C |
MAZDA | FB01-26-151D |
MAZDA | FB01-26-151E |
MAZDA | FB0126151F |
MDR | MWB-F3013 |
NIPPARTS | J4700302 |
NIPPARTS | J4703015 |
REPKIT | RKB1617 |
RPK | RPK11948 |
RUV | R8905 |
SK | SK11948 |
SKF | VKBA 1948 |
SNR | R170.32 |
STELLOX | 40-30023-SX |
STELLOX | 40-30226-SX |
STELLOX | 43-28158-SX |
STELLOX | 43-28701-SX |
STELLOX | 43-28959-SX |
FORD USA
|
KIA
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
JAPKO to marka należąca do Japanparts –– międzynarodowej firmy dystrybucyjnej z siedzibą we Włoszech. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat, zajmując się importem i dystrybucją rozmaitych zamiennych części samochodowych. JAPKO to jedna z głównych marek należących do Japanparts.
Części samochodowe JAPKO to elementy klasyfikowane w czterech różnych grupach produktowych. Pierwsza z nich to linia obróbki. Znajdziemy w niej m.in. tłoki i głowice JAPKO, a także inne części metalowe wykonane z dużą precyzję. Do linii mechanicznej zaliczane są auto części JAPKO bezpośrednio odpowiedzialne za działanie poszczególnych mechanizmów. Wśród nich znajdują się paski klinowe, napinacze, tarcze hamulcowe, filtry samochodowe i wiele więcej. Trzecią grupę produktową stanowi linia elektryczna, a w niej alternatory czy silniczki. Ofertę uzupełnia linia zawieszenia.
Części zamienne JAPKO to auto części dedykowane przede wszystkim samochodom japońskim i koreańskim, podobnie jak wszystkie produkty dystrybuowane przez podmioty z grupy Japanparts. Niemniej jednak w katalogu znaleźć można również części zamienne JAPKO do samochodów amerykańskich. Asortyment firmy Japanparts, a tym samym również marki JAPKO, jest stale poszerzany.