- Felga - ilosć śrub: 4
- Średnica wewnętrzna [mm]: 32
- Średnica piasty koła [mm]: 129
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CITRO | 3748.28 |
FAG | 713 630 530 |
FEBI | 29382 |
FIRST LINE | FBK489 |
FLENNOR | FR691226 |
KLOTZ | 30/53 |
METZGER | WM1049 |
NK | 761909 |
OPTIMAL | 602 337 |
OPTIMAL | 602337 |
PEUGE | 3748.28 |
PEX | 16.0620 |
QUINTON HA | MWB1049 |
QUINTON HA | QWB1049 |
RUV | 6624 |
SKF | VKBA 3477 |
SKF | VKBA3477 |
SNR | R166.24 |
SPIDAN | 26997 |
TRISCAN | 1202-713630530 |
TRISCAN | 1202-R15937 |
TRISCAN | 30/53 |
TRISCAN | 30KH1612 |
TRISCAN | 313VKBA3477 |
TRISCAN | 32VKBA3477 |
TRISCAN | 713 6305 30 |
TRISCAN | 72-10541 |
TRISCAN | 95-VKBA3477 |
TRISCAN | VKBA 3477 |
TRISCAN | VKBA-3477 |
TRISCAN | VKBA3477 |
VAICO | V22-1022 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.