- Szerokość [mm]: 62,5
- Długość 2 [mm]: 85,5
- Długość [mm]: 109,4
- Masa [g]: 470
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,2
- Parametr twardości Shore A dla korpusu: 55
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 53315 |
BIRTH | 52488 |
LANDROVER | KHC500070 |
METALC/ADL | 58590 |
METALCAUCH | 58590 |
TALOSA | 61-11720 |
VEMA | VE52488 |
LAND ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
Vema to włoskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją części samochodowych z różnych kategorii. Wśród specjalności producenta wymienić należy na pewno elementy układu kierowniczego. Końcówki drążka kierowniczego to części, które są wyjątkowo wysoko cenione za jakość i wytrzymałość.
Części samochodowe Vema to również rozmaite elementy zawieszenia. Doceniane przez fachowców i użytkowników są między innymi wahacze Vema. Firma produkuje również części układów chłodniczych oraz elementy metalowo-gumowe do skrzyni biegów i nie tylko. Na uwagę zasługują również zestawy naprawcze Vema, a wśród nich zestawy naprawcze drążków kierowniczych.
Auto części Vema to elementy przeznaczone na rynek wtórny. Producent dokłada jednak starań, aby zapewnić najwyższą jakość produktów, dzięki czemu nie odbiegają one pod tym względem od części oryginalnych. Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Vema produkuje części samochodowe przeznaczone do aut różnego pochodzenia, z naciskiem na pojazdy europejskie. Główną grupę docelową klientów firmy Vema stanowią posiadacze samochodów marki Fiat.
Vema to włoska marka, która powstała już w 1970 roku. Początkowo było to niewielkie przedsiębiorstwo z siedzibą w Cagliari. Z czasem firma zaczęła odnosić sukcesy, co spowodowało konieczność budowy kolejnych oddziałów. Dzisiaj Vema posiada już 4 zakłady produkcyjne – wszystkie zlokalizowane na terenie Włoch. Obszarem dystrybucji części samochodowych Vema nie są jednak tylko Włochy, ale również wiele innych krajów europejskich. Coraz odważniej firma poczyna sobie również na rynkach pozaeuropejskich.