- Ciężar [kg]: 1,300
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
- Długożć opakowania [cm]: 15,1
- Szerokość opakowania [cm]: 8,4
- Wysokość opakowania [cm]: 14,6
Dodaj opinię
(09.06.2017)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora MONROE MK366
(23.12.2015)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora MONROE MK229
(20.01.2015)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora MONROE MK200
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 45767 |
AKRON-MALÒ | 17014 |
AUDI | 5Q0412249C |
AUDI | 5Q0412249E |
AUDI | 5Q0412249F |
AUDI | 5Q0412331C |
AUDI | 5Q0412331D |
AUDI | 5Q0412331E |
AUDI | 5Q0412331F |
BILSTEIN | 12-243945 |
BILSTEIN | 12-273096 |
BIRTH | 52703 |
BIRTH | 6467 |
BOGE | 84-148-L |
BORG BECK | BSM5485 |
BORG BECK | BSM5490 |
BORG BECK | BSM5491 |
BORSEHUNG | 44121779305 |
BORSEHUNG | 44121779505 |
BORSEHUNG | B17827 |
BORSEHUNG | B17903 |
BORSEHUNG | B17909 |
BSG | BSG 90-700-198 |
CAUTEX | 755778 |
CAUTEX | 759016 |
CPB | 502933 |
CUPRA | 5Q0412249E |
CUPRA | 5Q0412331F |
DIAMAX | B1040 |
DYS | 73-25789 |
DYS | 73-25800 |
FAG | 814 0183 10 |
FEBI | 40171 |
FEBI | 44799 |
FEBI | 45497 |
FEBI | 45529 |
FIRST LINE | FSM5485 |
FIRST LINE | FSM5490 |
FIRST LINE | FSM5491 |
FORMPART | 29407587/S |
FORMPART | 29407588/S |
FORMPART | 29407589/S |
GOLD | 9261679-36803100 |
GSP | 531429 |
GSP | 532710 |
HUTCHINSON | 200080 |
HUTCHINSON | 590504 |
IMPERGOM | 37649 |
IMPERGOM | 37650 |
IMPERGOM | 37650/2 |
JPG | 1142300200 |
KAWE | 8500 29933 |
KAWE | 8500 29934 |
LEMFO | 36951 01 |
LEMFO | 37555 01 |
MAGNUM T | A7A022 |
MAGNUM T | A7A023 |
MAXGEAR | 72-3446 |
METALCAUCH | 56120 |
METALCAUCH | 56122 |
MEYLE | 100 412 0141 |
MEYLE | 100 412 2041 |
MEYLE | 100 641 0020 |
MEYLE | 1004122041 |
MEYLE | 1006412041 |
MONROE AU | MK411 |
MONROE | MK411 |
MS | 180010510 |
NK | 684723 |
OPTIMAL | F8-8352 |
OPTIMAL | F8-8355 |
OSSCA | 22767 |
OSSCA | 26851 |
PATRON | PSE40288 |
PATRON | PSE4519 |
RAPRO | R54233 |
RAPRO | R54444 |
RUV | 865405 |
SACHS | 801 051 |
SACHS | 802 696 |
SASIC | 2656129 |
SEAT | 5Q0412249E |
SEAT | 5Q0412249F |
SEAT | 5Q0412331C |
SEAT | 5Q0412331D |
SEAT | 5Q0412331E |
SEAT | 5Q0412331F |
SIDEM | 837407 |
SIDEM | 837408 |
SKF | VKD 35052 |
SKF | VKD 35052 T |
SKF | VKDA 35167 T |
SKODA | 5Q0412249C |
SKODA | 5Q0412249E |
SKODA | 5Q0412249F |
SKODA | 5Q0412331C |
SKODA | 5Q0412331D |
SKODA | 5Q0412331E |
SKODA | 5Q0412331F |
STC | T456120 |
STC | T456122 |
SWAG | 30 94 0171 |
SWAG | 30 94 4799 |
SWAG | 30 94 5529 |
TALOSA | 63-11138 |
TALOSA | 63-11149 |
TEDGUM | 00720648 |
TOPRAN | 116 393 |
TOPRAN | 116 615 |
TRISCAN | 8500 29933 |
TRISCAN | 8500 29934 |
TTC | 07.30.176 |
TTC | 07.30.182 |
UNIGOM | 392820 |
VAICO | V10-4918 |
VAICO | V10-4918-1 |
VAICO | V10-4918-2 |
VEMA | VE52703 |
VEMA | VE6467 |
VW | 5Q0412249C |
VW | 5Q0412249E |
VW | 5Q0412249F |
VW | 5Q0412331C |
VW | 5Q0412331D |
VW | 5Q0412331E |
VW | 5Q0412331F |
WILMINK | WG1795436 |
WXQP | 381753 |
vika | 44121409401 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.
Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.
Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.