- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska
- Rodzaj mocowania: Montowanie kołnierza
- Jednostka ilości: Sztuka
- Ilość montowana w aucie: 2
- Ciężar netto [kg]: 0,49
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 23267 |
BENDIX | 043501B |
BMW | 11 32 2 70 |
BMW | 33 52 1 132 270 |
BOGE | 88-595-A |
BORG BECK | BSM5017 |
FAI | SS4375 |
FEBI | 12-117116 |
FEBI | 14524 |
FIRST LINE | FSM5017 |
GSP | 510629 |
JAPANPAR | MM-00087 |
JPG | 1452400600 |
JPG | 1452400609 |
LEMFO | 31092 01 |
MAPCO | 33866 |
MEYLE | 300 335 1104/HD |
MEYLE | 300 335 2104/HD |
MIN | GK111 |
MONROE | E3805 |
MONROE | L11905 |
MONROE | MK122 |
MOOG | BM-SB-9557 |
OPTIMAL | F8-5416 |
QUINTON HA | EMR6031 |
RUV | 825001 |
SACHS | 802 381 |
SIDEM | 821501 |
SKF | VKDA 40809 |
SNR | KB950.05 |
SWAG | 20 54 0010 |
TEKNOROT | ST 38 |
TOPRAN | 500 053 |
TRISCAN | 850011905 |
TRW | JSB105 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
NK to niemiecki producent części samochodowych, dystrybuowanych głównie na terenie Europy. Specjalizacją firmy jest produkcja części układu hamulcowych. W asortymencie znajduje się ponad 1200 modeli tarcz hamulcowych, co oznacza, iż firma spełnia zapotrzebowanie niemal całego rynku. Warto zaznaczyć, że wśród tarcz hamulcowych marki NK znajdują się zarówno standardowe modele przeznaczone do aut osobowych, jak i ultra wytrzymałe tarcze dedykowane pojazdom sportowym. Ponadto, klienci mogą przebierać pośród klocków hamulcowych, a także bębnów, szczęk oraz zacisków. Firma NK specjalizuje się również w produkcji przewodów hamulcowych.
Pomimo że specjalnością NK są elementy układu hamulcowego, niemiecki producent nie ogranicza się tylko do tego typu części. W ofercie przedsiębiorstwa pojawia się również wiele części zawieszenia, które cechuje niezmienna efektywność w każdych warunkach. Zdolność do pracy w niskiej i wysokiej temperaturze to cecha charakterystyczna uszczelek, zacisków i innych drobnych elementów produkowanych przez NK. Równie niezawodne okazują się zwykle amortyzatory, a także sprzęgła produkowane przez niemiecką firmę NK.
NK to firma, która przez cały okres swojego istnienia, który przekroczył już 80 lat, stawia na najwyższą jakość produktów. Wydaje się, że to właśnie ta filozofia pozwoliła marce przetrwać tak długo. Od niemal 2 dekad marka NK jest częścią grupy SBS(wcześniej OBTEC). Dołączenie do innych potentatów rynku motoryzacyjnego miało pozytywny wpływ na rozwój technologiczny części samochodowych produkowanych przez NK.