Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 270490 |
BENDIX | 046132B |
BIRTH | 50235 |
BORG BECK | BSK5978 |
CAUTEX | 760618 |
CORTECO | 80000467 |
DELPHI | TD739W |
FAG | 829 0462 10 |
FEBI | 05622 |
FIRST LINE | FSK5978 |
FORD | 6 141 919 |
KRAFT AUTO | 4232210 |
MAPCO | 33645 |
METALCAUCH | 58784 |
METZGER | 52038609 |
MEYLE | 714 614 0001 |
MOOG | FD-SB-4464 |
OPTIMAL | F8-5204 |
SIDEM | 801901 |
SPIDAN | 410042 |
SWAG | 50 79 0005 |
TALOSA | 57-01538 |
TEDGUM | 00221211 |
TOPRAN | 300 347 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.