Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALANKO | 10342407 |
AUDI | 4A0 511 247 |
AUTOMEGA | 1051102474A0 |
BENDIX | 046174B |
BIRTH | 50371 |
BOGE | 87-074-A |
CAUTEX | 755648 |
CORTECO | 80000279 |
FAG | 829 0479 10 |
FEBI | 07622 |
GSP | 510131 |
HUTCHINSON | 590113 |
JPG | 1150101200 |
KAWE | 8500 29811 |
KRAFT AUTO | 4230600 |
LEMFO | 10031 01 |
LYNXAUTO | C8010 |
MAPCO | 33899 |
MAXGEAR | 72-0644 |
METALCAUCH | 02164 |
METZGER | 52050209 |
MEYLE | 100 511 0005 |
MONROE | L29811 |
MOOG | AU-SB-4484 |
OPTIMAL | F8-5342 |
QUINTON HA | EMS3418 |
RUV | 985702 |
SIDEM | 837709 |
SPIDAN | 410428 |
STELLOX | 71-11169-SX |
SWAG | 30 79 0020 |
TALOSA | 62-01540 |
TEDGUM | 00059617 |
TOPRAN | 103 748 |
TRISCAN | 8500 29811 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.