Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 431.511.247C |
AUTOMEGA | 105110247431C |
BENDIX | 046017B |
BGA | BU9170 |
BIRTH | 52563 |
BOGE | 87-052-A |
CORTECO | 21652151 |
FAG | 829 0480 10 |
FEBI | 04888 |
GSP | 510099 |
KAWE | 8500 29801 |
KRAFT AUTO | 4230590 |
LEMFO | 10072 01 |
MAPCO | 33898 |
MEYLE | 100 511 0002 |
MOOG | AU-SB-4542 |
OPTIMAL | F8-1019 |
QUINTON HA | EM2431 |
QUINTON HA | EMS2431 |
SIDEM | 837710 |
SKF | VKDS 471018 |
SPIDAN | 410429 |
STELLOX | 71-11132-SX |
SWAG | 30 79 0018 |
TALOSA | 62-02253 |
TEDGUM | 00059402 |
TOPRAN | 103 625 |
TRISCAN | 8500 29801 |
VAG | 431 511 247C |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.