- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 67
- Długość [mm]: 90
- Ciężar [kg]: 0,55
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 28466 |
BORG BECK | BSK8114 |
COMLINE | CRB3483 |
CORTECO | 49391591 |
FAG | 829 0553 10 |
FEBI | 38707 |
FIRST LINE | FSK8114 |
LEMFO | 37304 01 |
MAPCO | 36741 |
MOOG | OP-SB-10842 |
MOTAQUIP | LVSK1349 |
OCAP | 1216324 |
OPEL | 4 02 027 |
OPEL | 4 02 052 |
QUINTON HA | EM4588 |
SASIC | 2606009 |
SIDEM | 809711 |
SPIDAN | 411833 |
SWAG | 40 93 8707 |
TALOSA | 62-14115 |
VAUXH | 13 311 920 |
VAUXH | 13 340 837 |
WILMINK | WG1923159 |
WILMINK | WG2032885 |
WILMINK | WG2253666 |
OPEL
|
VAUXHALL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.