- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 52
- Długość [mm]: 54,1
- Ciężar [kg]: 0,12
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 271322 |
BENDIX | 048702B |
BGA | BU0945 |
BIRTH | 53896 |
BMW | 33 17 6 767 525 |
BSG | BSG 15-700-101 |
BSG | BSG 15-700-102 |
CAUTEX | 767255 |
FEBI | 26440 |
KAWE | 8500 118004 |
LEMFO | 31265 01 |
LYNXAUTO | C9608 |
MAPCO | 38601 |
MAXGEAR | 72-2988 |
METALCAUCH | 44267 |
METZGER | 52090509 |
MEYLE | 314 710 0008 |
MOOG | BM-SB-8772 |
MS | 31265-PCS-MS |
OPTIMAL | F8-8302 |
SIDEM | 821327 |
SWAG | 20 92 6440 |
TALOSA | 62-10916 |
TOPRAN | 502 933 |
TRISCAN | 8500 118004 |
VEMA | 187047 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.