- Średnica wewnętrzna [mm]: 16
- Średnica zewnętrzna [mm]: 40
- Długość [mm]: 46,4
- Ciężar [kg]: 0,21
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST8159 |
BGA | BU2268 |
BIRTH | 2498 |
CITRO | 5131 72 |
DELPHI | TD1031W |
FEBI | 12763 |
FIAT | 130 46 40 080 |
FIRST LINE | FSK6739 |
FLENNOR | FL4786-J |
MAPCO | 33432 |
MEYLE | 11-14 710 0001 |
MOOG | CI-SB-7966 |
NAPA | NST8159 |
PEUGE | 5131 72 |
QUINTON HA | EMS8491 |
SIDEM | 854702 |
SKF | VKDS 473031 |
TALOSA | 64-04829 |
TOPRAN | 722 088 |
VEMA | 21143 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.