- Długość sieci [mm]: 210
- Szerokość sieci [mm]: 155
- Głębokość sieci [mm]: 36
- Materiał: Aluminium
- Wymiary radiatora: 210 x 155 x 36 mm
- Wersja: Marelli Sys.
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AHE | 93561 |
AKS DASIS | 089011N |
ARD | FIAT7115 A |
AVA | FT6220 |
AVA | FTA6220 |
BH SERVICE | 8FH 351 308-251 |
CHRYS | 46722928 |
CHRYS | 46722950 |
CHRYS | 46722976 |
CHRYS | 46723042 |
CHRYS | 46723047 |
CHRYS | 77362396 |
CHRYS | K46722950 |
CHRYS | K46722976 |
CHRYS | K46723042 |
CHRYS | K46723047 |
DENSO | DRR09070 |
DENSO | DRR09071 |
FRIGAIR | FT6220 |
FRIGAIR | FTA6220 |
ITAL1 | 46722928 |
ITAL1 | 46722950 |
ITAL1 | 46722976 |
ITAL1 | 46723042 |
ITAL1 | 46723047 |
ITAL1 | 77362396 |
ITAL1 | K46722950 |
ITAL1 | K46722976 |
ITAL1 | K46723042 |
ITAL1 | K46723047 |
MAG | BR065 |
MAHLE | AH 60 000S |
NISSENS | 71451 |
NRF | 53233 |
PAGID | 53233 |
PAGID | 93561 |
VALEO | 71451 |
VALEO | 812280 |
WEZEL | 17006220 |
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.
Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.
Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.
FrigAir to włoska marka powstała w 1992 roku. Specjalizacją firmy jest krajowa i międzynarodowa dystrybucja części zamiennych do układów chłodzenia silnika i klimatyzacji w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Główna siedziba FrigAir znajduje się we włoskim mieście Ferrara. To właśnie tam ulokowany jest główny zakład produkcyjny, który ma 4000 m kw. powierzchni magazynowej. Ponadto, FrigAir ma swoje oddziały we Francji (otworzony w 1998 roku), Hiszpanii (2004 rok) i Niemczech (2007 rok). W sumie FrigAir ma ponad 200 000 m kw. powierzchni produkcyjno-magazynowej.
FrigAir zajmuje się dystrybucją przede wszystkim komponentów:
FrigAir stawia na jakość i innowacyjność, dzięki czemu produkowane przez nich części zamienne są bardzo dobrej jakości oraz służą na długie lata.
Włoska marka posiada sprawdzonych partnerów i szeroką siec dostawców, co pozwala na szybkie i terminowe dostarczenie zamówionych komponentów do klientów.