Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Nagrzewnica ogrzewania kabiny PRASCO TO6326

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
TO6326
Nagrzewnica ogrzewania kabiny PRASCO TO6326
  • Nagrzewnica ogrzewania kabiny PRASCO TO6326 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
PRASCO
Lokalizacja w aucie:
z przodu
Rodzaj chłodnicy:
Żebra chłodzące lutowane

Żebra chłodzące lutowane są gwarancją skutecznej transmisji ciepła, bez względu na jej kierunek. Co więcej, w przeciwieństwie do innych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystywanych do tworzenia chłodnic, lutowane żebra nie rdzewieją. Jest to efektem tego, że między żebrami, a także między żebrami i pozostałymi częściami chłodnicy, nie ma nawet najmniejszych szpar, w których mogłaby osiadać wilgoć.

Dowiedz się więcej

Materiał zbiornika wody (chłodnica):
Aluminium
Materiał żeber chłodzących:
Aluminium
Szerokość sieci [mm]:
142
Długość sieci [mm]:
195
Głębokość sieci [mm]:
32
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wymiennik ciepła wnętrza pojazdu TO6326 firmy PRASCO

Parametry:
  • Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
  • Materiał zbiornika wody (chłodnica): Aluminium
  • Materiał żeber chłodzących: Aluminium
  • Szerokość sieci [mm]: 142
  • Długość sieci [mm]: 195
  • Głębokość sieci [mm]: 32

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla TO6326 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AKS DASIS 216000N
AURADIA 104608
BH SERVICE 8FH351308701
JDEUS 228M33
JDEUS 228M33A
KAGER 320126
NISSENS 73457
NRF 58358
QUINTON HA QHR2227
SCHLIECKMA 60536326
TOYOT 8710726010
USN KTO6326
VALEO 811545
VANHE R21284
WEZEL 53006326

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wymiennik ciepła wnętrza pojazdu TO6326 pasuje do Twojego auta

 

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Wymiennik ciepła wnętrza pojazdu

Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.

Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.

Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.

PRASCO

Prasco to włoska firma produkująca samochodowe części zamienne. Firma specjalizuje się w produkcji zderzaków oraz innych części nadwozia. Wśród nich warto wymienić drzwi i pokrywy Prasco oraz zbiorniki paliwa czy lusterka. Drugą z najistotniejszych gałęzi działalności firmy jest produkcja oświetlenia samochodowego i wszystkiego, co z nim związane. Słynne w Europie i na Świecie są reflektory Prasco, jak i lampy oraz odblaski tej marki.

Firma Prasco uchodzi za wysoko wyspecjalizowaną. Rzeczywiście wciąż większą część oferty stanowią produkty z wymienionych powyżej kategorii. Niemniej jednak producent autoczęści Prasco ma dziś do zaoferowania o wiele więcej. Asortyment od lat jest sukcesywnie powiększany o części do układu chłodzenia i układu kierowniczego. Ponadto, doceniane są również części klimatyzacji Prasco. Producent dysponuje również coraz większą liczbą referencji odnoszących się do części zawieszenia, w tym do wahaczy, stabilizatorów czy łożysk kół.

Przedsiębiorstwo Prasco pojawiło się na rynku w 1988 roku. Od początku osią działalności firmy była produkcja części nadwozia oraz elektryki samochodowej. W pierwszych latach liczba referencji była niewielka, a produkty dystrybuowano głównie na terenie Włoch. Dzisiaj części samochodowe Prasco cieszą się renomą w wielu krajach europejskich, a także na innych kontynentach. Siedziba firmy niezmiennie mieści się we Włoszech, jednak duży oddział firmy otworzono również w Niemczech.

Cechy Części

Chłodnica z żebrami chłodzącymi lutowanymi
Żebra chłodzące lutowane są gwarancją skutecznej transmisji ciepła, bez względu na jej kierunek. Co więcej, w przeciwieństwie do innych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystywanych do tworzenia chłodnic, lutowane żebra nie rdzewieją. Jest to efektem tego, że między żebrami, a także między żebrami i pozostałymi częściami chłodnicy, nie ma nawet najmniejszych szpar, w których mogłaby osiadać wilgoć.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze