Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 119043 |
DORMAN | 611-100 |
DORMAN | 611-100-BP |
DORMAN | 611-100.1 |
DORMAN | 611-141 |
DORMAN | 611-141.1 |
DORMAN | 611-253 |
DORMAN | 611-253.1 |
DORMAN | 9-100020.1 |
DORMAN | 97867,1 |
DORMAN | 98984,1 |
FARE SA | 13825 |
FEBI | 34754 |
FEBI | 46696 |
HYUNDAI | 52950-14140 |
HYUNDAI | 52950-M1000 |
HYUNDAI | 52951-31300 |
HYUNDAI | 52951-31330 |
KIA | 0B002-37-160 |
KIA | 52950-14140 |
KIA | 52950-1G000 |
KIA | 52950-H1000 |
KIA | 52950-M1000 |
KIA | OB002-37-160 |
MAZDA | B002-37-160 |
MAZDA | B002-37-160A |
MAZDA | B002-37-160B |
MAZDA | B002-37-160X |
MAZDA | KA78-37-160 |
MAZDA | KA79-37-160 |
MAZDA | KB7737160 |
MAZDA | UH72-37-160 |
MAZDA | UH73-37-160 |
MAZDA | UR58-37-160 |
SWAG | 83 93 4754 |
TRICLO | 336098 |
VAICO | V32-0175 |
HYUNDAI
|
KIA
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.
Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.
Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.
Eibach to marka części zamiennych, która należy do grona jednych z najbardziej rozpoznawalnych na całym świecie. Technologia produkcji Eibach stoi na bardzo wysokim poziomie i jako wiodąca firma na rynku motoryzacyjnym, dostarcza części do samochodów wielu popularnych marek, a także na niezależny rynek części zamiennych.
Linia produkcyjna Eibach skupia się głównie na częściach do układu zawieszenia samochodowego. Części Eibach produkuje się zgodnie z najbardziej rygorystycznymi normami, tak aby osiągnąć najlepszą możliwą harmonię między samochodem i drogą.
Cały proces, od projektowania po produkcję, podlega rozległemu Systemowi Zarządzania Jakością, który jest certyfikowany przez najwyższy międzynarodowy standard jakości ISO 9001: 2008. W rzeczywistości przedsiębiorstwo Eibach działa jednak zgodnie z własnymi, o wiele bardziej sztywnymi procedurami.
Za najbardziej znany i ceniony na rynku produkt marki należy uznać sprężyny zawieszenia. Te części samochodowe były wykorzystywane m.in. w wyścigach Formuły 1 oraz NASCAR. Z części Eibach korzystają takie koncerny jak m.in. Audi, BMW, Ferrari, Ford, Lamborghini, Mazda, Nissan, Porsche oraz Mitsubishi, którzy postanowili wykorzystać je na pierwszy montaż fabryczny w poszczególnych modelach samochodów.