- Wymiar gwintu: M20x1.5
- Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
- Wysokość [mm]: 21,5
- Rozmiar klucza: 30
- Średnica flanszy [mm]: 39
- Ciężar [kg]: 0,08
Dodaj opinię
(28.11.2013)
Opinia wystawiona dla Nakrętka zwrotnicy osi A.B.S. 910980
Producent | Numery OEM |
---|
BORG BECK | BHN200 |
BORG BECK | BHN212 |
DACIA | 77 03 034 118 |
DACIA | 77 03 034 250 |
FEBI | 19893 |
FIRST LINE | FHN200 |
FIRST LINE | FHN212 |
FISPA | 460027 |
FISPA | 460134 |
FISPA | 460140 |
METZGER | 6111505 |
NISSA | 19893 |
NISSA | 43262-00QAA |
OJD | 9811K |
RENAU | 77 03 034 118 |
RENAU | 77 03 034 250 |
SIDAT | 460134 |
SIDAT | 460140 |
SNR | R155.49 |
SWAG | 60 91 9893 |
CITROËN
|
DACIA
|
HYUNDAI
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.