- Średnica zewnętrzna [mm]: 76
- Szerokość [mm]: 26
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 03C 145 299 J |
AUDI | 03C145299J |
AUTOKIT | 03.81471 |
DAYCO | APV2750 |
FEBI | 36694 |
GATES | T39173 |
INA | 534037410 |
IPD | 15-3724 |
OPTIMAL | 0-N2091S |
RUV | 56326 |
SCHAEFFLER | 534 0374 10 |
SEAT | 03C 145 299 J |
SEAT | 03C145299J |
SKF | VKM 31099 |
SKODA | 03C 145 299 J |
SKODA | 03C145299J |
TRIPLEFIVE | 950337 |
TRISCAN | 8641 293036 |
VAG | 03C 145 299 J |
VW | 03C 145 299 J |
VW | 03C145299J |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
BREDA LORETT to włoska marka, która pojawiła się na rynku motoryzacyjnym ponad pół wieku temu. Obecnie firma jest czołowym producentem mechanicznych części samochodowych, zaopatrując światowy rynek w średnio 1,5 mln części zamiennych każdego roku. Produkty BREDA LORETT trafiają w 90 proc. przede wszystkim do samochodów europejskich. Asortyment włoskiej marki trafia obecnie do ponad 50 krajów na całym świecie, a ich najwyższa jakość została potwierdzona m.in. przez TŰV Rheinland certyfikat ISO9001:2000. Głównymi liniami produktowymi BREDA LORETT są: łożyska oporowe, koła i zestawy łożyskowe, amortyzatory (ponad 700 różnych modeli) oraz napinacze pasów bezpieczeństwa. Włoska marka, oprócz projektowania, budowy i dystrybucji części samochodowych, zajmuje się również świadczeniem całej gamy usług przed- i posprzedażowych. Wszystkie produkty BREDA LORETT, przed trafieniem do sprzedaży, są poddawane kontroli oraz specjalistycznym testom, a także zostają objęte dwuletnią gwarancją producenta.