Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BTA | E24004BTA |
CONTI | V85636 |
DAYCO | APV2754 |
FEBI | 32504 |
HEPU | 15-3512 |
HONDA | 31170-RWK-005 |
HONDA | 31170-RWK-015 |
HONDA | 31170-RWK-025 |
HONDA | 31170-RWK-045 |
HONDA | 31170-RWK-A005 |
HONDA | 31170-RZP-AG01 |
HONDA | 31170-RZP-G01 |
HONDA | 31170-RZP-G02 |
HONDA | 31170-RZP-G03 |
HONDA | 31170-RZP-G04 |
HONDA | 31170-RZP-G05 |
HUTCHINSON | T0662 |
INA | 534 0316 10 |
INA | F-551449.06 |
INA | F-551449.07 |
INA | F-551449.10 |
INA | F-551449.11 |
INA | F-551449.14 |
INA | F-551449.15 |
INA | F-551449.16 |
INA | F-551449.17 |
INA | F-568739 |
INA | F-568739.01 |
IPD | 15-3512 |
JAPANPAR | TS-403 |
NIPPARTS | N1144045 |
OPTIMAL | 0-N2158 |
OPTIMAL | 0-N2158S |
RUV | 57431 |
SKF | VKM 63019 |
SNR | GA374.34 |
SPIDAN | 68431 |
SWAG | 85 93 2504 |
TRISCAN | 8641 403001 |
VAICO | V26-0168 |
HONDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
Przedsiębiorstwo Gates Company powstało w 1911 roku w USA. Firma zasłynęła w przemyśle motoryzacyjnym z wyprodukowania pierwszego na świecie paska klinowego, który został opracowany przez brata założyciela marki. Nowy produkt stosunkowo szybko wszedł do masowej produkcji, a Gates od tego czasu jest liderem w produkcji pasków klinowych i pasków rozrządu do samochodów.
Firma Gates jest jednym z największych na świecie dostawców oryginalnych auto części dla różnych marek samochodów. Pod marką Gates produkuje się ponadto części zamienne dla rynku wtórnego w jakości części oryginalnych. Główną cechą charakterystyczną firmy jest produkcja wysokiej jakości oraz niezawodność oferowanych podzespołów.
Firma Gates oficjalnie zaopatruje rynki części zamiennych w prawie dwudziestu krajach świata. Ponadto firma współpracuje z wieloma koncernami samochodowymi (m.in. Alfa Romeo, Honda, Audi, BMW, Renault, Citroёn, Peugeot, Porsche, Fiat, Ford, Ferrari, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Mercedes-Benz, Seat , Opel, Skoda, Subaru, Suzuki, SsangYong, Toyota, Volvo, Volkswagen), dla których dostarcza części samochodowe z przeznaczeniem na pierwszy montaż fabryczny.
Bogaty asortyment firmy Gates obejmuje przede wszystkim części układu napędowego: paski klinowe, paski klinowe wielokolorowe, rolki napinacza, tłumiki drgań skrętnych, paski rozrządu, a także sprzęgła jednokierunkowe alternatora i wiele innych.