- Średnica zewnętrzna [mm]: 70,0
- Szerokość [mm]: 26,0
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 51631 |
AIC | 57981 |
BLUEPRINT | ADG096513 |
BUICK SGM | 9024689 |
BUICK SGM | 90502129 |
CHEVR SGM | 24412292 |
CHEVR SGM | 9024689 |
CONTI | V85544 |
CONTINENTA | 49264 |
DAEWOO | 25190645 |
DAEWOO | 96184932 |
DAEWOO | 96298799 |
DAEWOO | 96435138 |
DAEWOO | 96459042 |
DAYCO | APV2303 |
FEBI | 11985 |
FEBI | 11987 |
FEBI | 19285 |
GATES | 38154 |
GATES | T38154 |
GM | 24412292 |
GM | 90412430 |
GM | 90448220 |
GM | 90500229 |
GM | 90502129 |
GMB | GAT30530 |
GMB | GTA0090 |
INA | 534 0118 20 |
INA | F-235783 |
INA | F-235784 |
INA | F235783 |
INA | F235784 |
IPD | 10-0433 |
IPD | 100433 |
JAPANPAR | TS-W02 |
KLOTZ | A433 |
KLOTZ | S433 |
LORETT | CR3109 |
LORETT | TOA3109 |
LOTUS | A124E6317S |
MS MOTORS | 402 0828 |
OPEL | 13 40 534 |
OPEL | 13 40 541 |
OPEL | 13 40 542 |
OPEL | 13 40 544 |
OPEL | 1340534 |
OPEL | 1340541 |
OPEL | 1340542 |
OPEL | 1340544 |
OPEL | 24412292 |
OPEL | 4803350 |
OPEL | 63 40 532 |
OPEL | 6340532 |
OPEL | 90412430 |
OPEL | 90448220 |
OPEL | 90500229 |
OPEL | 90502129 |
OPEL | 96352818 |
OPEL | 96435138 |
OPTIMAL | 0-N1422 |
QUINTON HA | QTA897 |
QUINTON HA | QTT896 |
QUINTON HA | QTT897 |
RUV | 55319 |
RUV | 55320 |
SCHAEFFLER | 534 0118 20 |
SCHAEFFLER | 534011820 |
SKF | VKM 35009 |
SKF | VKM 35010 |
SKF | VKM35009 |
SKF | VKM35010 |
SNR | GA353.56 |
SNR | GA35356 |
SPIDAN | 0.066319 |
SPIDAN | 0.066320 |
SPIDAN | 0066319 |
SPIDAN | 0066320 |
SUZUK | 95160-85Z00 |
SUZUK | 9516085Z00 |
SWAG | 40919285 |
TRIPLEFIVE | 0211-07-05319P |
TRIPLEFIVE | 0211-07-05320P |
TRIPLEFIVE | 02110705319P |
TRIPLEFIVE | 02110705320P |
TRIPLEFIVE | 3104 |
TRIPLEFIVE | 3534 |
TRIPLEFIVE | 402 0828 |
TRIPLEFIVE | 4020828 |
TRIPLEFIVE | 950202 |
TRIPLEFIVE | 950211 |
TRIPLEFIVE | 950242 |
TRIPLEFIVE | 950271 |
TRIPLEFIVE | MBI-23650 |
TRIPLEFIVE | MBI-25370 |
TRIPLEFIVE | MBI23650 |
TRIPLEFIVE | MBI25370 |
TRIPLEFIVE | RKT1109 |
TRIPLEFIVE | RKT1543 |
TRIPLEFIVE | TP10424 |
TRIPLEFIVE | Y1010 |
TRISCAN | 05T38154 |
TRISCAN | 05VKM35009 |
TRISCAN | 1415-531049230 |
TRISCAN | 1415-534011820 |
TRISCAN | 2-08-298 |
TRISCAN | 441T38154 |
TRISCAN | 441VKM35009 |
TRISCAN | 534011820 |
TRISCAN | 92-SP 55320 |
TRISCAN | VKM-35009 |
TRISCAN | VKM35009 |
VAICO | V40-0097 |
VAICO | V400097 |
VAUXH | 13 40 534 |
VAUXH | 13 40 541 |
VAUXH | 13 40 542 |
VAUXH | 13 40 544 |
VAUXH | 1340534 |
VAUXH | 1340541 |
VAUXH | 1340542 |
VAUXH | 1340544 |
VAUXH | 24412292 |
VAUXH | 4803350 |
VAUXH | 63 40 532 |
VAUXH | 6340532 |
VAUXH | 90412430 |
VAUXH | 90448220 |
VAUXH | 90500229 |
VAUXH | 90502129 |
VAUXH | 96352818 |
VAUXH | 96435138 |
BUICK
|
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
LADA
|
LOTUS
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.