- Seria: Top Tec
- Pojemność: 5
- Klasa lepkości: 5W30
- Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF)
- Pojemność [litr]: 5
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
- Specyfikacja wg ACEA: C2
- Dopuszczenie przez producenta: PSA B71 2290
- Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-S1
- Zalecenie producenta oleju: Honda
- Zalecenie producenta oleju: Hyundai
- Zalecenie producenta oleju: Infiniti
- Zalecenie producenta oleju: Kia
- Zalecenie producenta oleju: Lexus
- Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi
- Zalecenie producenta oleju: Nissan
- Zalecenie producenta oleju: Subaru
- Zalecenie producenta oleju: Suzuki
- Zalecenie producenta oleju: Toyota
Współczesne silniki spalinowe są niezwykle czułe na jakość stosowanego oleju silnikowego. Nowoczesne oleje oprócz baz olejowych zawierają także szereg dodatków, które dostosowują je do specyficznych wymagań jednostek napędowych. Środki smarne muszą chronić ruchome podzespoły silnika, uszczelniać połączenie tłoka z tuleją cylindra i zapewniać wydatne chłodzenie. Równocześnie aktywne składniki dyspergujące i detergenty wypłukują powstałe w czasie eksploatacji osady (sadze, laki czy nagary).
Wyprodukowany w technologii syntetycznej olej LIQUI MOLY Top Tec 4300 5W30 znajdzie zastosowanie zarówno w jednostkach benzynowych, jak i wysokoprężnych. Zredukowana zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych pozwala na sprawną współpracę w układami oczyszczania spalin DPF/FAP, a także układami turbodoładowania. Za sprawą niskiego tarcia wewnętrznego olej LIQUI MOLY Top Tec 4300 5W30 optymalizuje zimny rozruch niezwykle szybko rozprowadzając się po kanałach silnika i natychmiastowo osiąga parametry pracy.
Lepkość wg SAE: 5W30.
Spełnia wymagania specyfikacji producentów:
· Honda;
· Toyota;
· Fiat 9.55535-S1;
· PSA B 712290
oraz wymagania jakościowe:
· API SM/CF;
· ACEA A1/A5/B1;
· ACEA C2;
· ILSAC GF-3.
Pojemność opakowania: 5 litrów.