Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy VALVOLINE 872380

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
872380
Olej silnikowy VALVOLINE 872380
  • Olej silnikowy VALVOLINE 872380 - fot.1
  • Olej silnikowy VALVOLINE 872380 - fot.2
  • Olej silnikowy VALVOLINE 872380 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

41,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
VALVOLINE
Jednostka:
sztuka
EAN:
8710941021911
Numer katalogowy:
5W40
Olej:
Olej syntetyczny
Klasa lepkości SAE:
5W-40
Specyfikacja:
GM LL-A-025
Specyfikacja:
GM LL-B-025
Specyfikacja:
MB 229.3
Specyfikacja:
Porsche A40
Specyfikacja:
PSA B71 2296
Specyfikacja:
VW 502.00
Specyfikacja wg API:
SN/CF
Specyfikacja:
VW 505.00
Specyfikacja wg ACEA:
A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:
A3/B4
Specyfikacja wg API:
SL

API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.

Dowiedz się więcej

Specyfikacja wg API:
SM
Klasa lepkości wg SAE:
5W-40

Olej 5W-40 jest olejem syntetycznym wielosezonowym, który w polskich warunkach pogodowych doskonale sprawdza się przez cały rok. Zachowuje płynność w temperaturach dochodzących do -30oC i nie traci przy tym swoich właściwości, gdy silnik mocno się rozgrzewa. Oleje o symbolach „40”, „50” czy „60” zapewniają prawidłowe smarowanie przy mocno rozgrzanym silniku.

Dowiedz się więcej

Seria:
SynPower
Pojemność:
1
Klasa lepkości:
5W40
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przebiegi miedzy regulacjami 872380 firmy VALVOLINE

Parametry:
  • Seria: SynPower
  • Pojemność: 1
  • Klasa lepkości: 5W40
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Specyfikacja: GM LL-A-025
  • Specyfikacja: GM LL-B-025
  • Specyfikacja: MB 229.3
  • Specyfikacja: Porsche A40
  • Specyfikacja: PSA B71 2296
  • Specyfikacja: VW 502.00
  • Specyfikacja wg API: SN/CF
  • Specyfikacja: VW 505.00
  • Specyfikacja wg ACEA: A3/B3
  • Specyfikacja wg ACEA: A3/B4
  • Specyfikacja wg API: SL
  • Specyfikacja wg API: SM
  • Klasa lepkości wg SAE: 5W-40

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przebiegi miedzy regulacjami 872380 pasuje do Twojego auta

 

ABARTH

  • brak modeli

ACURA

  • brak modeli

ALFA ROMEO

  • brak modeli

ALPINA

  • brak modeli

ASTON MARTIN

  • brak modeli

AUDI

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

CADILLAC

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

DACIA

  • brak modeli

DAEWOO

  • brak modeli

DAF

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

DAIMLER

  • brak modeli

DODGE

  • brak modeli

FERRARI

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

INFINITI

  • brak modeli

ISUZU

  • brak modeli

JAGUAR

  • brak modeli

JEEP

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

LADA

  • brak modeli

LAMBORGHINI

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

LDV

  • brak modeli

LEXUS

  • brak modeli

LOTUS

  • brak modeli

LTI

  • brak modeli

MASERATI

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

MG

  • brak modeli

MINI

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

MORGAN

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

PIAGGIO

  • brak modeli

PORSCHE

  • brak modeli

PROTON

  • brak modeli

PUCH

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

ROLLS-ROYCE

  • brak modeli

ROVER

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

SMART

  • brak modeli

SSANGYONG

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

UAZ

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Poznaj akumulatory firmy Centra. Modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary

Akumulatory firmy Centra. Co mają Wam do zaoferowania modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary?

Ktoś z Was rozgląda się za nowym akumulatorem? Jeśli tak, być może zainteresuje go oferta marki Centra – uznanego producenta baterii samochodowych różnych typów. Firma Centra, znana z innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości produktów, oferuje szeroką gamę akumulatorów dostosowanych do różnych potrzeb kierowców. Jakiego typu są to akumulatory? Jakie są wady i zalety każdego z tych modeli?

czytaj więcej >
Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN?

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN? Na czym może polegać trudność tej metody?

Numer VIN to naprawdę świetny wynalazek. W tym krótkim ciągu znaków zakodowanych jest wiele niezwykle ważnych i potrzebnych informacji – chociażby rocznik auta, mogący znacząco ułatwić nam np. prawidłowy dobór części i naprawę samochodu. Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejętność odczytywania roku produkcji z numeru VIN. Jak zrobić to dobrze?

czytaj więcej >
Opinie o olejach Fuchs. Sprawdź czy warto wlać olej tej marki do swojego samochodu?

Opinie kierowców i motoryzacyjnych ekspertów o olejach Fuchs. Czy warto wybrać olej silnikowy tej marki do swojego samochodu?

Wybierając olej silnikowy do swojego auta, kierujemy się jego parametrami, ceną, ale również i marką. Marka oleju była i jest kojarzona z jego jakością, stąd warto znać opinie o konkretnych markach oleju silnikowego, zanim się po nie sięgnie. Jak wygląda to w przypadku olejów Fuchs? Co stoi za ich rosnącą popularnością? Czy warto w nie zainwestować?

czytaj więcej >

Cechy Części

Specyfikacja API SL
API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.
Klasa lepkości oleju 5W-40
Olej 5W-40 jest olejem syntetycznym wielosezonowym, który w polskich warunkach pogodowych doskonale sprawdza się przez cały rok. Zachowuje płynność w temperaturach dochodzących do -30oC i nie traci przy tym swoich właściwości, gdy silnik mocno się rozgrzewa. Oleje o symbolach „40”, „50” czy „60” zapewniają prawidłowe smarowanie przy mocno rozgrzanym silniku.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze