- Ilość połączeń: 2
- Ilość połączeń: 4
- Ciężar [kg]: 0,157
Dodaj opinię
(23.04.2016)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 23302
(26.02.2015)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 18780
(24.09.2014)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 34788
Producent | Numery OEM |
---|
ACR | 160349 |
AUTOGAMMA | GA15674 |
BAPMIC | TOPT1152015 |
BBR | 001-60-10536 |
CASCO | CRS76021AS |
CASCO | CRS76021GS |
CSV ELECTR | CRV6094 |
ERA | 665138 |
FISPA | 10.6094 |
FLAMAR | RSF230067HQ |
FLAMAR | RSF230067MB |
HOFFER | K106094 |
KRIOS | 10.6094 |
LGK | LGK026084021 |
LGK | OEM026084021 |
MAXGEAR | 27-2171 |
MEATDORIA | K106094 |
MERCE | 169 820 02 97 |
MERCE | A169 820 02 97 |
METZGER | 0917301 |
METZGER | 0917307 |
OSSCA | 63756 |
REAL | 40072120BN |
REAL | 40072120OE |
RECOFICIAL | CRV6094 |
RECOFICIAL | RECSRS76021.0 |
RECOFICIAL | RECSRS76021.1 |
SANDO | SRS76021.0 |
SANDO | SRS76021.1 |
SIDAT | 10.6094 |
SWAG | 33 10 0585 |
TOPRAN | 410 381 |
VALEO | 509869 |
VEMO | V30-79-0023 |
WE PARTS | K106094 |
WILMINK | WG2016519 |
WILMINK | WG2244891 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.