Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Panewki korbowodowe GLYCO 71-3754/5 0.25mm

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
71-3754/5 0.25mm
Panewki korbowodowe GLYCO 71-3754/5 0.25mm
  • Panewki korbowodowe GLYCO 71-3754/5 0.25mm - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

196,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
GLYCO
Jednostka:
sztuka
EAN:
5010874479319
Numer katalogowy:
71-3754/5
Numer komponentu:
71-3754
Podwymiar [mm]:
0,25
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Zestawy

Zestaw Panewka korbowodu GLYCO o numerze 71-3754/5 0.25mm zawiera:

Ilość Nazwa Nr części
5 szt. GLYCO 71-3754 71-3754

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Panewka korbowodu 71-3754/5 0.25mm firmy GLYCO

Parametry:
  • Numer komponentu: 71-3754
  • Podwymiar [mm]: 0,25

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 71-3754/5 0.25mm po numerze OEM

Producent Numery OEM
VOLVO 271783
VOLVO 272199
VOLVO 3547028

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Panewka korbowodu 71-3754/5 0.25mm pasuje do Twojego auta

 

RENAULT

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Panewka korbowodu

Korbowody to kluczowe ogniwo między tłokami, a wałem korbowym pojazdu. Panewki korbowodowe to z kolei półokrągłe obejmy, które montuje się między korbowodem a wałem. Panewki w kształcie pierścienia, to jeden z kluczowych elementów składowych łożysk ślizgowych wału korbowego w samochodzie.

We współczesnych silnikach samochodowych powszechnie stosuje się tak zwane półpanewki, czyli mówiąc ściślej dzielone panewki cienkościenne. Montuje się je na powierzchni styku z wałem korbowym. Takie półpanewki mają specjalnie nacięte rowki przeznaczone do rozprowadzania środka smarującego.

Panewki korbowodowe to mimo wszystko element eksploatacyjny, który ulega naturalnemu zużyciu po pewnej ilości przejechanych kilometrów. Nieustanny ruch wymaga odpowiedniego smarowania. Jeżeli takiego zabraknie, to prędzej czy później dojdzie do ich zużycia i konieczności wymiany na nowe. Ponadto do szybszego zużycia się panewek może dojść na skutek zaniedbywania okresowej wymiany oleju czy też podczas zbyt częstych, krótkich przejażdżek, kiedy silnik po prostu nie ma odpowiednio dużo czasu, by się prawidłowo nagrzać.

Typowy objaw zużycia się panewek korbowodowych to rytmiczne postukiwanie, które pochodzi z dolnych rejonów komory silnikowej podczas pracy jednostki napędowej na biegu jałowym. Niestety odgłosy te często będą ledwo słyszalne, przez co niekiedy ciężko zdiagnozować, czy problem aby na pewno dotyczy panewek.

Zdarza się, że dochodzi także do usterek panewek. Najgroźniejsza z awarii to tzw. odwrócenie panewek korbowodowych. Do takiej sytuacji dochodzi na skutek nieprawidłowego smarowania. Panewka przestaje się ślizgać. Temperatura rośnie i dochodzi do spuchnięcia panewek i ich odkształcania się. Taka awaria niestety może skutkować koniecznością wymiany całego wału korbowego.

GLYCO

Glyco to niemiecka marka części zamiennych, która jest znana z dostarczania doskonałych rozwiązań dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma zaopatruje największych producentów samochodów oraz niezależny rynek wtórny.

Za największy sukces marki należy uznać łożyska Glyco, które stały się najlepszym wyborem w branży motoryzacyjnej, głównie dzięki połączeniu doskonałej, niemieckiej technologii i atrakcyjnej cenie. Łożyska samochodowe tej marki to ekonomiczne i łatwe w naprawie podzespoły.

Firma Glyco oferuje pełen zakres łożysk samochodowych. Każdy z elementów słynie z doskonałego przenoszenia mocy, zmniejszania tarcia oraz zapobiegania zużyciu drogich części silnika spalinowego. O wysokiej jakości łożysk Glyco najlepiej świadczy to, że są one montowane jako części OE w ponad 10 milionach silników samochodowych - od małych silników elektrycznych, przez silniki ciężkich pojazdów użytkowych, aż po silniki samochodów sportowych.

Części Glyco to jednak nie tylko łożyska samochodowe. W ofercie marki znajdziecie także panewki korbowodowe, tulejki korbowodu, wałki rozrządu, zawory silnikowe czy też tarcze wałku korbowego. Wszystkie oferowane przez Glyco części samochodowe są produkowane zgodnie z tymi samymi rygorystycznymi normami, co części w jakości OE, co daje kierowcy gwarancję niezawodności i trwałości na długi czas.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze