- Długość [mm]: 1042
- Szerokość [mm]: 21
- Grubość [mm]: 5
- DIN / ISO: 7867
- Ciężar [kg]: 0,106
- Ilość żeber: 6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-112-6PK1045 |
ABA AUTOMO | 6PK1042-1059SF |
ABA AUTOMO | 6PK1043 |
ASHUKI | VM6-1042SF |
AUTEX | 6PK1042-ELASTIC |
AYWIPARTS | AW2130031 |
AYWIPARTS | AW2130139 |
BGA | 6PK1042E |
BGA | 6PK1733 |
BOSCH | 1 987 946 125 |
BOSCH | 1 987 946 132 |
BOSCH | 1 987 946 196 |
CONTI | 6PK1042 ELAST |
CONTI | 6PK1042ELASTT1 |
CONTI | 6PK1042ELASTT3 |
DAYCO | 6PK1042EE |
FAI | 5PKE0868 |
FAI | 6PK1737 |
FAI | 6PKE1042 |
FINWHALE | BP5PK868E |
FINWHALE | BP6PK1042E |
FLENNOR | 5PK0868ST |
FORD USA | 1S4E6C301AB |
FORD USA | 1S4E6D314BA |
FORD USA | 2S6E6D314BA |
FORD USA | 2S6E6D314BB |
FORD USA | 2S6E6D314BC |
FORD USA | 2S6E6D314BD SK |
FORD USA | 4M5Q6D314AA |
FORD USA | 4M5Q6D314AB |
FORD USA | 4M5Q6D314BA |
FORD USA | 4M5Q6D314BB |
FORD | 1 142 688 |
FORD | 1 148 908 |
FORD | 1 253 584 |
FORD | 1 322 008 |
FORD | 1 322 009 |
FORD | 1 323 718 |
FORD | 1 354 250 |
FORD | 1 354 254 |
FORD | 1 365 338 |
FORD | 1 843 766 |
FORD | 1 843 766 SK |
GATES-AU | 6PK1042-1059SF |
GATES-MX | K060401SF |
GATES-SEA | 5PK868SF |
GATES-SEA | 6PK1042-1059SF |
GATES | 6PK1042-1059SF |
HART | 368 898 |
HART | 368 915 |
HUTCHINSON | 1042SK6 |
INA | FB 6EPK1042 |
IPD | 29-6PK1042ELAST |
KAMOKA | 7016044 |
LUCAS | 5PK0868EL |
LUCAS | 6PK1042EL |
LUCAS | 6PK1059EL |
LYNXAUTO | 5PK0868EL |
LYNXAUTO | 6PK1042EL |
MAG | 341200004406 |
MAG | 341200004412 |
MAG | 341200005475 |
MAPCO | 261042E |
MAPCO | 261059E |
MASUMA | 5PK-870 |
MASUMA | 6PK-1040 |
MEYLE | 050 005 0868/E |
MEYLE | 050 006 1042/E |
MEYLE | 050 006 1059/E |
MGA | CE50868 |
MGA | CE61042 |
MILES | 6PK1042E |
MILES | AD15276 |
MOTAQUIP | LVFB844 |
MOTAQUIP | LVFB905 |
NPS | S111U09 |
OPTI | 6EPK1042 |
OSSCA | 56680 |
PROCODIS F | 6PK1042ELAST |
QUINTON HA | QBR61042E |
RIDEX | 542R0033 |
ROULUNDS | 6K1042 ELAST |
ROULUNDS | 6K1042T1 |
ROULUNDS | 6K1042T3 |
SASIC | 5PK868E |
SASIC | 6PK1042E |
SNR | CA6SPK1042 |
STELLOX | 05-00868-SX |
STELLOX | 05-10868-SX |
STELLOX | 06-01042-SX |
STELLOX | 06-01045-SX |
SWAG | 50 93 8246 |
SYNCRONIX | 6KSY1042ELAST |
Stark | SKRBS-1200032 |
TOPRAN | 302 090 |
TRISCAN | 8640 500868SF |
TRISCAN | 8640 601042SF |
VEYANCE | 5PK-S0868 |
VEYANCE | 6PK1733G |
VEYANCE | 6PK1737 |
WILMINK | WG1153011 |
WILMINK | WG1153561 |
WILMINK | WG1153563 |
WILMINK | WG1153564 |
WILMINK | WG1430425 |
WILMINK | WG1441185 |
WILMINK | WG1781436 |
WILMINK | WG1781513 |
WILMINK | WG1781514 |
WILMINK | WG1907087 |
WILMINK | WG1990871 |
WILMINK | WG2008150 |
WILMINK | WG2216681 |
ZEKKERT | KR-6PK1042E |
zentparts | Z22591 |
zentparts | Z22768 |
zentparts | Z22774 |
FORD
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
IPD 29-6PK1042ELAST | IPD | Brak ceny |
IPD 29-6PK1059ELAST | IPD | Brak ceny |
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1059 SK 6 | HUTCHINSON | Brak ceny |
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR 1612547980 | EUROREPAR | Brak ceny |
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR 1606353880 | EUROREPAR | Brak ceny |
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL QBR61042E | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.