Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 6PK1733

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
6PK1733
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 6PK1733
  • Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 6PK1733 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Producent:
MITSUBOSHI
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 6PK1733 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALFA 46444537
ALFA 46787906
ALFA 4891804AA
ALFA 55186364
ALFA 55189684
ALFA 55189686
ALFA 55201362
ALFA 71734716
ALFA 71753867
AUDI 6Q0260849
AUDI 6Q0260849A
AUDI 6Q0260849C
AUDI 6Q0260849E
AUWAE 1E0315907
BEDFO 4918065G10
BERLI 9008091199
BERLI 9091602559
BERLI 90916W2004
BMW 11281437369
BMW 11281437880
BMW 11281739816
BUESS 3733029100
CHEVR 96350327
CHRYS 4593823AA
CHRYS 4891804AA
CHRYS 5015593AA
CITRO 1606353880
CITRO 5750GK
CITRO 5750GL
CITRO 5750R5
CITRO 5750R9
CITRO 5750VS
CITRO 5750WO
CITRO 5750X7
CITRO 5750XS
CITRO 5750YF
CITRO 5750Z5
CITRO 9633010980
CITROEN DF 1606353880
CITROEN DF 5750GK
CITROEN DF 5750GL
CITROEN DF 5750R9
CITROEN DF 5750VS
CITROEN DF 5750XS
CITROEN DF 5750YF
CITROEN DF E117741
CONTI 6PK1733
DAYCO 6PK1730
DAYCO 6PK1733
DAYCO 6PK1736
DAYCO 6PK1740
DODGE 4891804AA
FIAT 46444537
FIAT 46787906
FIAT 55186364
FIAT 55189684
FIAT 55189686
FIAT 55201362
FIAT 71734716
FIAT 71739923
FIAT 71739924
FIAT 71749451
FIAT 71753867
FIAT 9629054080
FIAT 9632410380
FIAT 9638464180
FIAT 9644846680
FIAT K04593823AA
FORD USA 98MF6C301BC
FORD 1004583
FORD 1072316
FORD 7310608
FORD 96FB6C301BC
FORD 98MF6C301BC
GATES 6PK1730
GATES 6PK1735
HUTCHINSON 1733K6
HYUNDAI 3733029000
HYUNDAI 3733029100
HYUNDAI 3733029102
ITAL1 46444537
ITAL1 46787906
ITAL1 55186364
ITAL1 55189684
ITAL1 55189686
ITAL1 55201362
ITAL1 71734716
ITAL1 71739923
ITAL1 71739924
ITAL1 71753867
ITAL1 9629054080
ITAL1 9632410380
ITAL1 9644846680
ITAL1 K04593823AA
KIA 3733029000
KIA 3733029100
KIA 3733029102
LANCIA 46444537
LANCIA 46787906
LANCIA 55189684
LANCIA 55189686
LANCIA 71734716
LANCIA 71739923
LANCIA 71739924
LANCIA 71753867
LANCIA 9629054080
LANCIA 9632410380
LANCIA 9644846680
LANCIA K04593823AA
MAZDA 1E0315907
MAZDA 1E0315907A
MAZDA 1E0315907B
MAZDA 96FB6C301BC
MITSUBISHI 4451A060
MITSUBISHI M616942
PEUGE 1606353880
PEUGE 5750GK
PEUGE 5750GL
PEUGE 5750R9
PEUGE 5750S7
PEUGE 5750VS
PEUGE 5750X3
PEUGE 5750XS
PEUGE 5750YF
PEUGE 5750Z4
PEUGE E117741
PSA 5750GF
PSA 5750GK
PSA 5750GL
PSA 5750HG
PSA 5750HH
PSA 5750R9
PSA 5750VG
PSA 5750VS
PSA 5750WS
PSA 5750XS
PSA 5750YF
PSA 5750YG
PSA 9638464180
QH BENELUX QBR61738
RENAU 7700850113
RENAU 7700866437
RENAU 7700869687
RENAU 7700870896
RENAU 8200027520
RENAU 8200211651
RENAU 8200830182
RENAU 8200987173
ROVER LR000996
SEAT 1K0260849A
SEAT 6Q0260849A
SEAT 6Q0260849C
SEAT 6Q0260849E
SEAT 6R0260849
SKODA 6Q0260849A
SKODA 6Q0260849C
SKODA 6Q0260849E
SKODA 6R0260849
SSANG 1729971092
SUZUK 4918065G10
SUZUK M616942
TOYOT 9008091199
TOYOT 9091602559
TOYOT 90916W2004
TOYOT 99366H1730
VAG 6Q0260849
VAG 6Q0260849A
VAG 6Q0260849C
VAG 6Q0260849E
VAG 6R0260849
VOLVO 9186352
VW 6Q0260849
VW 6Q0260849A
VW 6Q0260849C
VW 6Q0260849E
VW 6R0260849

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1733 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

AUDI

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

DACIA

  • brak modeli

DAEWOO

  • brak modeli

DODGE

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

SSANGYONG

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze