Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER 6K2415

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
6K2415
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER 6K2415
  • Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER 6K2415 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Producent:
ROULUNDS RUBBER
EAN:
4010858554330
Numer katalogowy:
6 K 2413
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 6K2415 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 059903137AG
AUDI 06E903137A
AUDI 06E903137J
BOSCH 1987946016
DAYCO 6PK2415
DAYCO 6PK2415HD
FEBI 29023
GATES 68478
GATES 6PK2413
GATES 6PK2415ES
HYUNDAI 252122F300
JEEP 53010314
MERCE 0099971692
MERCE 0109975892
MERCE 0109978192
MERCE 0119970592
MERCE 0119974792
MERCE A0099971692
MERCE A0109975892
MERCE A0109978192
MERCE A0119970592
MERCE A0119974792
QUINTON HA QBR62413
ROULUNDS 6K2415
VEYANCE 6PK2413

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 6K2415 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

JEEP

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

PUCH

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >
Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

ROULUNDS RUBBER

Roulunds Rubber jest marką z historią sięgającą pierwszej połowy XIX wieku. Firma została założona już w 1837 roku, w duńskim Odense. Przedsiębiorsto przez wiele dziesięcioleci było w dużej mierze interesem rodzinnym. Pierwsze części motoryzacyjne Roulunds Rubber stanowiły elementy układu hamulcowego. Do dzisiaj w ofercie znajdują się klocki hamulcowe Roulunds Rubber. Jednak od wielu lat nie stanowią już one głównej kategorii produktowej w asortymencie przedsiębiorstwa. Dzisiaj najlepiej znane są elementy układu napędowego tej marki. Paski klinowe Roulunds Rubber oraz paski wielorowkowe tej marki są doceniane przez fachowców i kierowców. Podobnym uznaniem cieszą się również paski rozrządu Roulunds Rubber. Warto zaznaczyć, że marka Roulunds Rubber od kilkunastu lat nie jest już samodzielnym podmiotem. Jej właścicielem została międzynarodowa korporacja z siedzibą w Niemczech – Continental. Zatem części Roulunds Rubber produkowane są pod nadzorem specjalistów z Continental. Niewątpliwie wpływa to na zwiększanie jakości auto części Roulunds Rubber, które dzisiaj zaliczane są do światowej czołówki. Dobrze rozwinięta sieć dystrybucyjna firmy Continental – jednego z największych podmiotów w branży motoryzacyjnej – przyczynia się do popularyzacji części samochodowych Roulunds Rubber.

Dzisiaj paski klinowe czy też klocki hamulcowe Roulunds Rubber są dobrze znane w dziesiątkach krajów na całym świecie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze