- Długość [mm]: 1740
- Szerokość [mm]: 21,4
- Ilość żeber: 6
- Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABA AUTOMO | 6PK1735 |
ABA AUTOMO | 6PK1740 |
ABA AUTOMO | 6PK1745 |
ABA AUTOMO | 6PK1753 |
ACEMARK | 143178 |
AKRON-MALÒ | 6PV1740 |
AUTEX | 6PK1743 |
AYWIPARTS | AW2130678 |
BANDO | 6PK1740 |
BGA | 6PK1733 |
BGA | 6PK1740 |
BGA | 6PK1743 |
BOSCH | 1 987 946 050 |
BOSCH | 1 987 948 496 |
CITRO | 5750 R9 |
CITRO | 5750 S0 |
CITRO | 5750 VS |
CONTI | 6PK1733 |
CONTI | 6PK1740 |
CONTI | 6PK1743 |
CONTI_CN | 6PK1733 |
CONTI_CN | 6PK1740 |
CONTI_CN | 6PK1743 |
DAYCO | 6PK1740 |
DELPHI | MR61740 |
DT SPARE P | 6.31518 |
EUROREPAR | 1606353880 |
EUROREPAR | 1611127780 |
FAI | 6PK1737 |
FEBI | 38429 |
FIAT | 9629054080 |
FIAT | 9644846680 |
FINWHALE | BP6PK1740 |
FLENNOR | 6PK1740 |
FORD | 1 072 316 |
FORD | 98MF6C301BC |
FORD | EJ6K1738 |
GATES-AU | 6PK1740 |
GATES | 6PK1740 |
GMB | 6PK1740 |
GOODYEAR | 6PK1740 |
GOODYEAR | 6PK1740G |
HUTCHINSON | 1740 K 6 |
INA | 537 0043 10 |
INA | 537 0088 10 |
INA | FB6PK1740 |
IPD | 29-6PK1743 |
ITN | 6PK1730 |
ITN | 6PK1733 |
ITN | 6PK1735 |
ITN | 6PK1736 |
ITN | 6PK1740 |
ITN | 6PK1744 |
ITN | 6PK1745 |
JPG | 1118111800 |
KAVO PARTS | DMV-3013 |
KLAXCAR | 6PK1738 |
KLAXCAR | 6PK1740 |
KSHEUROPE | 6PK1740 |
LANCIA | 9629054080 |
LANCIA | 9644846680 |
LUCAS | 6PK1730L |
LUCAS | 6PK1737L |
LUCAS | 6PK1740L |
LUCAS | 6PK1745L |
LUCAS_ENGI | 4PK0963L |
LUCAS_ENGI | 5PK0880L |
LUCAS_ENGI | 5PK1037L |
LUCAS_ENGI | 6PK0887L |
LUCAS_ENGI | 6PK1637L |
LUCAS_ENGI | 6PK1737L |
LUCAS_ENGI | 6PK1740L |
LYNXAUTO | 6PK1740 |
MAG | 340611001733 |
MAG | 340611001740 |
MAG | 340611001743 |
MAG | 341200004522 |
MAG | 341200004523 |
MAG | 341200004524 |
MAPCO | 261735 |
MAPCO | 261740 |
MAPCO | 261743 |
METZGER | 6PK1740 |
MEYLE | 050 006 1735 |
MEYLE | 050 006 1740 |
MEYLE | 050 006 1743 |
MGA | CS61740 |
MITSUBOSHI | 6PK1738 |
MITSUBOSHI | 6PK1740 |
MONARK | 097361735 |
MOTAQUIP | VFB576 |
MOTRIO | 8671018495 |
MOTRIO | 8671018499 |
MOTRIO | 8671019711 |
MS | 6PK1733-PCS-MS |
MS | 6PK1740-PCS-MS |
MS | 6PK1743-PCS-MS |
MS | 6PK1745-PCS-MS |
OPENPARTS | PVB1740.06 |
OPTI | 6 PK 1740 |
OPTI | 6 PK 1740 SCC |
Omnicraft | 2330304 |
PATRON | 6PK1733 |
PATRON | 6PK1738 |
PATRON | 6PK1740 |
PEUGE | 5750 R9 |
PEUGE | 5750 S0 |
PEUGE | 5750 VS |
PEUGE | 5750 XS |
PEX | 20.1347 |
PROCODIS F | 6PK1733 |
PROCODIS F | 6PK1740 |
PROCODIS F | 6PK1743 |
QH BENELUX | QBR61744 |
QUINTON HA | QBR61744 |
ROULUNDS | 6K1733 |
ROULUNDS | 6K1740 |
ROULUNDS | 6K1743 |
RUV | 6PK1740 |
RUV | 6PK1745 |
SAMPA | 008.305A |
SASIC | 1770101 |
SASIC | 6PK1740 |
SCT | 6R424 |
SKF | VKMV 6PK1739 |
SKF | VKMV 6PK1740 |
SKF | VKMV 6PK1744 |
SNR | CA6PK1740 |
SWAG | 62 93 8429 |
TRIALLI | 6PK1733 |
TRIALLI | 6PK1740 |
TRIALLI | 6PK1743 |
TRISCAN | 8640 601740 |
TTC | 08.19.073 |
VEYANCE | 6PK1740 |
VEYANCE | 6PK1740G |
WILMINK | WG1033868 |
WILMINK | WG1153103 |
WILMINK | WG1153104 |
WILMINK | WG1431326 |
WILMINK | WG1781754 |
WILMINK | WG1907087 |
WILMINK | WG1907088 |
WILMINK | WG1907089 |
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.