Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT540

5.0 (8 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
CT540
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT540
  • Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT540 - fot.1
  • Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT540 - fot.2
  • Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT540 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

77,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
CONTITECH
Jednostka:
sztukę
EAN:
4010858899646
Numer katalogowy:
CT 540
Ilość zębów:
146
Długożć opakowania [cm]:
25,5
Szerokość opakowania [cm]:
16
Wysokość opakowania [cm]:
3
Ciężar [kg]:
0,221
Szerokość [mm]:
24
Podział zębów:
9,525
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu CT540 firmy CONTITECH

Parametry:
  • Ilość zębów: 146
  • Długożć opakowania [cm]: 25,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 16
  • Wysokość opakowania [cm]: 3
  • Ciężar [kg]: 0,221
  • Szerokość [mm]: 24
  • Podział zębów: 9,525

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (8 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla CT540 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AE TB224
BOSCH 1987949045
DAYCO 146RP240
DAYCO 146SP240
DAYCO 94229
FEBI 11101
GATES 5129
HUTCHINSON 146HTD24
HUTCHINSON 146HTDx24mm
INA 536 0097 10
KLEBER 4146240
OPEL 636364
OPEL 636563
OPEL 90281312
OPEL 90410784
OPTI 40353x24mm
OPTI ZRK 1015
QUINTON HA QTB199
ROULUNDS 146CP240
ROULUNDS 146HP240
ROULUNDS RR1009
RUV 555300
SKF VKMT 05201
TRISCAN 8645 5129
VAUXH 90281312
VAUXH 90410784
VEYANCE G1270

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu CT540 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1557,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika w 2024? Jak zmieniły się ceny w ciągu ostatnich 12 miesięcy?

Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika?

Choć tuleje wahacza to dość niepozorne elementy zawieszenia, ich ewentualne uszkodzenie grozi prawdziwą katastrofą. Dlatego gdy idzie o wymianę wahacza lub tulei wahacza, nie ma miejsca na zwłokę i na szukanie oszczędności za wszelką cenę. Ile zapłacimy za wymianę wahacza i tulei wahacza w profesjonalnym warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Bagażnik samochodu to przestrzeń często zaniedbywana i szybko zamieniająca się w składowisko różnych przedmiotów. Tymczasem utrzymanie porządku w bagażniku nie tylko ułatwia znalezienie potrzebnych rzeczy, ale także zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Jakie akcesoria mogą Wam w tym pomóc? Poznajcie naszą propozycję produktów, które zapewnią porządek i funkcjonalność w każdym bagażniku.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Na jakie zamienniki warto się zdecydować?

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika?

Wymiana klocków hamulcowych to dość prozaiczna czynność serwisowa, która jednak wpływa bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo. Ze względu na ten wpływ, często jej wykonanie powierzamy profesjonalistom. Ile za podobną usługę przyjdzie nam zapłacić w 2024 roku? Jakie są aktualne ceny wymiany klocków hamulcowych u mechanika?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze