- Ilość zębów: 85
- Szerokość [mm]: 20
- Długość [mm]: 810
- Podział zębów: 9,525
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BGA | TB1415-2 |
BGA | TB14152 |
BLUEPRINT | ADBP750009 |
BOSCH | 1 987 949 650 |
BOSCH | 1987949650 |
CITRO | 1926.71 |
CITRO | 192671 |
CONTI | CT1118 |
DAYCO | 94989 |
FAI | 70085 |
FEBI | 100238 |
FLENNOR | 4514V |
FORD | 4S7Q-6K228-DA |
FORD | 4S7Q6K228DA |
GATES | 5625XS |
GATES | 8597-15625 |
GATES | 859715625 |
GK | 791423 |
HUTCHINSON | 085 HTDP 20 |
HUTCHINSON | 085HTDP20 |
JAGUA | 4S7Q-6K228-DA |
JAGUA | 4S7Q6K228DA |
OPTI | ZRK 1743 |
OPTI | ZRK1743 |
OPTIMAL | R-1554 |
OPTIMAL | R1554 |
PEUGE | 1926.71 |
PEUGE | 192671 |
QUINTON HA | QTB722 |
RUV | 555916 |
SWAG | 44 10 0238 |
SWAG | 44100238 |
TRISCAN | 8645 5625xs |
TRISCAN | 86455625xs |
WILMINK | WG1151216 |
WILMINK | WG1700350 |
WILMINK | WG2003941 |
CITROËN
|
JAGUAR
|
LAND ROVER
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
Firma motoryzacyjna INA jest oddziałem międzynarodowej korporacji Schaeffler Group założonej przez braci Schaeffler. Marka rozpoczęła swoją działalność od zaprojektowania łożysk samochodowych. Pod szyldem marki INA produkuje się obecnie części zamienne do samochodów wielu popularnych marek.
Własne badania firmy INA dały współczesnym samochodom możliwość znacznego zmniejszenia zużycia paliwa i przedostawania się szkodliwych substancji procesu spalania do atmosfery. Dynamiczny rozwój marki sprawił, że INA zajmuje obecnie czołowe pozycje w poszczególnych segmentach przemysłu motoryzacyjnego.
Auto części INA to standard najwyższej jakości. Firma posiada około 6000 patentów i co roku produkuje ponad 1000 nowych numerów referencyjnych. Części samochodowe tej marki to wysoka jakość, niezawodność i trwałość nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach eksploatacyjnych.
Katalog części INA obejmuje m.in. czujniki elektryczne, paski rozrządu i kompletne zestawy paska rozrządu, paski klinowe i jego elementy, podzespoły osprzętu i wiele innych.
Każda z części do samochodów INA to sprawdzony i solidny produkt. Z marki korzysta wielu producentów samochodów przy montażu fabrycznym. Ponadto części samochodowe marki znajdziemy na rynku wtórnym. Oferta jest dedykowana przede wszystkim do samochodów osobowych klasy ekonomicznej i klasy Premium.