Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1139

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RR1139
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1139
  • Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1139 - fot.1
  • Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1139 - fot.2
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Producent:
ROULUNDS RUBBER
EAN:
4010858088910
Numer katalogowy:
CPPN 1343 9,525M 25
Ilość zębów:
141
Szerokość [mm]:
25
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu RR1139 firmy ROULUNDS RUBBER

Parametry:
  • Ilość zębów: 141
  • Szerokość [mm]: 25

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RR1139 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AE TB632
BOSCH 1987949435
DAYCO 141RP+254H
DAYCO 141SP+254H
DAYCO 94840
FEBI 17765
FIAT 9400816969
FIAT 9463380680
GATES 5524XS
HUTCHINSON 141HTDP25
INA 536 0248 10
OPTI 40967x1HSN
OPTI HR40967x1"
OPTI ZRK 1352
PEUGE 081696
PEUGE 0816A8
PEUGE 0816A9
PEUGE 9626157480
PEUGE 9629082280
QUINTON HA QTB553
ROULUNDS 141HP254
ROULUNDS RR1139
RUV 555904
SUZUK 1276167G00
TRISCAN 8645 5524XS
VEYANCE G1434
VEYANCE G1434H

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu RR1139 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

ROULUNDS RUBBER

Roulunds Rubber jest marką z historią sięgającą pierwszej połowy XIX wieku. Firma została założona już w 1837 roku, w duńskim Odense. Przedsiębiorsto przez wiele dziesięcioleci było w dużej mierze interesem rodzinnym. Pierwsze części motoryzacyjne Roulunds Rubber stanowiły elementy układu hamulcowego. Do dzisiaj w ofercie znajdują się klocki hamulcowe Roulunds Rubber. Jednak od wielu lat nie stanowią już one głównej kategorii produktowej w asortymencie przedsiębiorstwa. Dzisiaj najlepiej znane są elementy układu napędowego tej marki. Paski klinowe Roulunds Rubber oraz paski wielorowkowe tej marki są doceniane przez fachowców i kierowców. Podobnym uznaniem cieszą się również paski rozrządu Roulunds Rubber. Warto zaznaczyć, że marka Roulunds Rubber od kilkunastu lat nie jest już samodzielnym podmiotem. Jej właścicielem została międzynarodowa korporacja z siedzibą w Niemczech – Continental. Zatem części Roulunds Rubber produkowane są pod nadzorem specjalistów z Continental. Niewątpliwie wpływa to na zwiększanie jakości auto części Roulunds Rubber, które dzisiaj zaliczane są do światowej czołówki. Dobrze rozwinięta sieć dystrybucyjna firmy Continental – jednego z największych podmiotów w branży motoryzacyjnej – przyczynia się do popularyzacji części samochodowych Roulunds Rubber.

Dzisiaj paski klinowe czy też klocki hamulcowe Roulunds Rubber są dobrze znane w dziesiątkach krajów na całym świecie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze