Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG 60 02 0003

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
60 02 0003
Pasek rozrządu SWAG 60 02 0003
  • Pasek rozrządu SWAG 60 02 0003 - fot.1
  • Pasek rozrządu SWAG 60 02 0003 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

66,00 zł
w tym 23% VAT
Szerokość [mm]:
25,4
Ilość zębów:
153
Ciężar [kg]:
0,5
Pasek:
Z zębami o zaokrąglonym profilu

Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Dowiedz się więcej

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 60 02 0003 po numerze OEM

Producent Numery OEM
4X4 ESTANF EST-40-05-575
4X4 ESTANF EST-KCT575
ASAM 46074
AUTEX 791302
AUTOKIT 04.5224
AUTOKIT 04.5237
AUTOKIT 04.5324
BBFREDLINE 29TA002
BOSCH 1 987 949 050
BOSCH 1 987 949 431
BRT PBTK379
BTE SZK24160
BTE SZK24190
BTE SZK24260
BUGATTI BKCD0060
COGEFA 7.00.727.166
CONTI CT604
CONTI CT935
DAYCO 94160
DAYCO 94928
DEXWAL 07-253
DEXWAL 07-258
DIAMAX A4038
DIAMAX A6042
EUROREPAR 1611248880
EUROREPAR 1611257580
EUROREPAR 1611478380
EUROREPAR 1611479880
EUROREPAR 1611884380
EUROREPAR 1633140080
FEBI 11148
FERRON TOP03070014
FERRON TOP03070035
FERRON TOP03070089
FLENNOR 4101
GATES-SEA T1543
GATES-SEA T754
GATES 5212
GATES 5485
GMB GB153250KM
GRAF TP219
HBJAKOPART J1128009
HEPU 29-0297
HUTCHINSON 153 HTD 25
HUTCHINSON 153 HTDP 25
IAP 128-12083
INA 536 0070 10
INA 536 0340 10
IPD 29-0297
KAVO PARTS DKT-5551
KAVO PARTS DKT-5570
KAVO PARTS DTB-5515
KAVO PARTS DTB-6521
KLAXCAR 391533z
KWP TW219
LEMFO 18581 01
LUCAS LDK0334
LUCAS LDK0343
LUCAS LDK0669
LYNXAUTO 153FL25.4
MABYPARTS OBK010222
MABYPARTS OBK010296
MABYPARTS OBK010302
MAG 341200000061
MAG 341200000284
MAG 341200000936
MAG 341200000937
MAPCO 43110
MAPCO 43127
METELLI 29-0219
MGA CD0297S
MGA CD0449S
MGA X2971
MGA X4491
MGA X4492
MICHELIN E SMATB0004
MICHELIN E SMATB0152
MITSUBOSHI 153MR25
MITSUBOSHI 153XR25
MOTAQUIP VTB412
MOTAQUIP VTB703
MOVIS ASTK1035
MOVIS ASTK1048
MOVIS ASTK1135
Motrio 8660002087
Motrio 8671018484
Motrio 8671018697
Motrio 8671019670
NPS M112I53
OPTI ZRK 1147
OPTI ZRK 1195
OPTIMAL R-1165
OPTIMAL R-1370
OPTIMAL R-1572
PROCODIS F 06CD04
PROCODIS F 09CD35
PROCODIS F KTD4003
PROCODIS F KTD4018
PROCODIS F KTD4032
Profession 21433893G
QH TALBROS QTB288
QH TALBROS QTB518
QUINTON HA QTB288
QUINTON HA QTB518
RENAU 77 00 101 840
RENAU 77 00 111 983
RENAU 77 00 727 166
RENAU 77 00 875 439
REPKIT RKTK1035
REPKIT RKTK1048
REPKIT RKTK1135
RIDEX 307T0108
RIDEX 307T0274
ROULUNDS RR1013
ROULUNDS RR1172
RUV 555504
RUV 555527
SASIC 1754018
SASIC 1764017
SASIC 1764018
SCT G212
SCT G485
SIL TK1237
SIL TK1250
SIL TK1345
SKF VKMT 06114
SNR CD15438
SNR CD883
STELLOX 09-04772-SX
SYNCRONIX SY0604N
SYNCRONIX SY0935N
Stark SKTBK-0760107
Stark SKTBK-0760273
Stark SKTIB-0780137
Stark SKTIB-0780249
TRISCAN 8645 5212
TRISCAN 8645 5485
VEYANCE G1297
VEYANCE G1449
VEYANCE G1449H
VOLVO 3343893
WILMINK WG1054763
WILMINK WG1151327
WILMINK WG1151567
WILMINK WG1251129
WILMINK WG1251927
WILMINK WG1278858
WILMINK WG1430581
WILMINK WG1435038
WILMINK WG1437456
WILMINK WG2003530
WILMINK WG2003816
WILMINK WG2003892
WILMINK WG2218379

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 60 02 0003 pasuje do Twojego auta

 

RENAULT

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Na jakie zamienniki warto się zdecydować?

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika?

Wymiana klocków hamulcowych to dość prozaiczna czynność serwisowa, która jednak wpływa bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo. Ze względu na ten wpływ, często jej wykonanie powierzamy profesjonalistom. Ile za podobną usługę przyjdzie nam zapłacić w 2024 roku? Jakie są aktualne ceny wymiany klocków hamulcowych u mechanika?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo dobrać części zamienne do swojego samochodu? Miej pewność co kupujesz

Jak prawidłowo dobrać części zamienne do swojego auta? Jak sprawdzić zgodność części zamiennych z modelem samochodu?

Im więcej części samochodowych znajduje się na rynku, tym większy problem mamy z ich wyborem. Bo jak wśród milionów zamienników znaleźć ten właściwy? Skąd możemy mieć pewność, że nie tylko będzie pasował do naszego auta, ale też sprawdzi się pod względem jakości i trwałości? Na szczęście i na to są sposoby.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika w 2024? Jakie efekty to przynosi?

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika?

Jeśli opona jest stopą samochodu, to amortyzator pełni rolę kolana. Tak jak chodzenie z niesprawnym kolanem jest trudne, tak trudna jest jazda z uszkodzonym amortyzatorem. Na szczęście, amortyzatory – w odróżnieniu od kolan – możemy śmiało wymieniać na nowe. Ile przyjdzie nam za taką wymianę amortyzatorów u mechanika zapłacić w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Części

Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze