Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG 62 93 6069

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
62 93 6069
Pasek rozrządu SWAG 62 93 6069
  • Pasek rozrządu SWAG 62 93 6069 - fot.1
  • Pasek rozrządu SWAG 62 93 6069 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
217,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
SWAG
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044688569912
Szerokość [mm]:
25,4
Ilość zębów:
118
Ciężar [kg]:
0,14
Pasek:
Z trapezowym profilem zębów

Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 62 93 6069 firmy SWAG

Parametry:
  • Szerokość [mm]: 25,4
  • Ilość zębów: 118
  • Ciężar [kg]: 0,14
  • Pasek: Z trapezowym profilem zębów

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 62 93 6069 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AIRTEX TB-0207
ASHIKA 40-05-515
ASHIKA KCT515
ASVA MTBP-018
AUTEX 791539
AUTOKIT 04.5264
AUTOKIT 04.5264PA
BBFREDLINE 29RV007
BLUEPRINT ADC47554
BOSCH 1 987 949 652
BUGATTI KBU10114A
CITRO 0816.J5
CITRO 816.J5
CONTI CT1142
CONTI_BR CT1142
CONTI_BR CT1142K1
DAYCO 941052
DOLZ 05KD133
EUROREPAR 1681785780
EUROREPAR 1686354280
FAI 25118
FEBI 36069
FIAT 9662187580
FLENNOR 4522V
FORD USA 6G9Q6K288AB
FORD 1 427 861
FORD 1 451 510
GATES-AU T1638
GATES-BR 5633XS
GATES-SEA T1638
GATES 5633XS
GGT COKD133
GK 791539
GRAF KP1049-1
GRAF TP111
HBJAKOPART J1125071
HEPU 29-0534
HUTCHINSON 118 HTDP 25.4
IAP 128-14074
INA 536 0341 10
IPD 29-0534
JAGUA C2S 44018
JAPANPAR DD-515
JAPANPAR KDD-515
JAPKO 40515
JAPKO KJT515
JPG 1512104600
KAMOKA 7000063
KAVO PARTS DKT-5555
KAVO PARTS DKW-5514
KAVO PARTS DTB-5552
KWP KW1049-1
KWP TW111
LANCIA 9662187580
LANDROVER LR 001269
LANDROVER LR 004257
LUCAS LDK0933
LUCAS LKP124
LYNXAUTO 118CL25.4
MABYPARTS OBK010089
MABYPARTS OBKWP0116
MAG 341200000706
MDR MDB-5515
MDR MTK-5515
METELLI 30-1049-1
MGA 1049K1
MGA CD0628
MGA X628H1
MICHELIN E SMATB0256
MICHELIN E SMAWK0015-1
MILES AB08033
MITSUBISHI MN982125
MOVIS ASTK1075
MOVIS ASTK1075PA
Motrio 8660002895
NIPPARTS N1125069
OPENPARTS TBK5163.11
OPTI ZRK 1575
OPTIMAL R-1522
PEUGE 0816.J5
PEUGE 816.J5
PROCODIS F 11CD42
PROCODIS F KPE2056A
PROCODIS F KTD2056
QH TALBROS QTB733
QUINTON HA QTB733
REPKIT RKTK1075
REPKIT RKTK1075PA
RIDEX 306T0150
RIDEX 307T0142
RUV 556617
RUV 5664770
RUV 56647701
SASIC 1750041
SASIC 1760029
SIL C058
SNR CD15281
SYNCRONIX SY1142N
Stark SKTIB-0780150
Stark SKWPT-0750083
TOPRAN 304 149
TRISCAN 8645 5633XS
VEYANCE G1628H
WILMINK WG1151237
WILMINK WG1251877
WILMINK WG1251878
WILMINK WG1431261
WILMINK WG1431264
WILMINK WG1909497
WILMINK WG2003458
WILMINK WG2218329
WILMINK WG2218384

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 62 93 6069 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

JAGUAR

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Części

Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze