Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG 81 92 4365

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
81 92 4365
Pasek rozrządu SWAG 81 92 4365
  • Pasek rozrządu SWAG 81 92 4365 - fot.1
  • Pasek rozrządu SWAG 81 92 4365 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
115,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
SWAG
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044688243652
Pasek:
Z trapezowym profilem zębów

Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną

Dowiedz się więcej

Długość [mm]:
1685,9
Szerokość [mm]:
25,4
Ilość zębów:
177
Ciężar [kg]:
0,180
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 81 92 4365 firmy SWAG

Parametry:
  • Pasek: Z trapezowym profilem zębów
  • Długość [mm]: 1685,9
  • Szerokość [mm]: 25,4
  • Ilość zębów: 177
  • Ciężar [kg]: 0,180

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 81 92 4365 po numerze OEM

Producent Numery OEM
4X4 ESTANF EST-40-02-297
4X4 ESTANF EST-KCT297A
AISIN ATB177-25
ASHIKA 40-02-297
ASHIKA KCT297A
ASHIKA SKC297A
ASHUKI T711-01
AUTLOG ZK1007
AUTOKIT 04.5159
AYWIPARTS AW2110720
BANDO 177ZH25
BBFREDLINE 29TO012
BH SERVICE 8MP 376 816-811
BH SERVICE 9XR 376 820-081
BLUEPRINT ADT37515
BOSCH 1 987 949 116
BTE SZK21500
BUGATTI BKCD0002
CONTI CT583
DAYCO 94524
DEXWAL 07-443
DIAMAX A4060
DIAMAX A6057
EUROREPAR 1611252280
EUROREPAR 1611474780
EUROREPAR 1633134980
FAI 40177
FEBI 24365
FLENNOR 4946V
GATES-AU T098
GATES-BR 5057XS
GATES-SEA T098
GATES-SEA T1111
GATES 5057XS
GK 791158
GMB 177 MR 25
GRAF TP200
HBJAKOPART J1122009
HELLA 8MP 376 816-811
HEPU 29-0153
HUTCHINSON 177 HTD 25
IAP 127-17084K
IAP 128-17084
INA 536 0166 10
IPS PARTS IDT-6210
JAPANPAR DD-297
JAPANPAR KDD-297A
JAPANPAR SKD-297A
JAPKO 40297
JAPKO KJT297A
JAPKO SKJ297A
JPG 4812101210
JPN 30R2010-JPN
KAVO PARTS DKT-9007
KAVO PARTS DKW-9006
KAVO PARTS DKW-9007
KAVO PARTS DTB-9020
KLAXCAR 391771z
KWP TW200
LEMFO 18633 01
LUCAS LDK0191
LYNXAUTO 177EL25.4
LYNXAUTO PK-1116
LYNXAUTO PW-1116
MABYPARTS OBK010236
MAG 341200000045
MAG 341200001000
MAG 600000006940
MDR MDB-5297
MDR MRK-5297A
MDR MTK-5297A
METELLI 29-0200
MGA CD0339
MGA X339H1
MICHELIN E SMATB0166
MICHELIN E SMATK0423
MILES AB26224
MITSUBOSHI 177MR25
MOVIS ASTK0970
Motrio 8550500823
NIPPARTS J1122009
NPS T112A09
NPS T116A05
OPTI ZRK 1148
OPTIMAL R-1033
OPTIMAL R-1392
Oyodo 30R2010-OYO
PROCODIS F 05CD83
PROCODIS F KPE9002A
PROCODIS F KTD9002
QH TALBROS QTB139
QH TALBROS QTB542
QUINTON HA QTB139
QUINTON HA QTB542
REPKIT RKTK0970
RIDEX 306T0149
ROULUNDS RR1403
RUV 556909
SCT G057
SIL TK1172
SKF VKMT 91720
SNR CD15285
STELLOX 09-04899-SX
SYNCRONIX SY0583N
TOYOT 13568-64010
TOYOT 13568-64011
TOYOT 13568-69065
TOYOT 13568-69066
TOYOT 13568-69067
TRISCAN 8645 5057XS
VEYANCE G1339H
WILMINK WG1151308
WILMINK WG1431904
WILMINK WG1431924
WILMINK WG1432026
WILMINK WG1978453
WILMINK WG2003707
WILMINK WG2223055
WILMINK WG2223078
WILMINK WG2223125
WILMINK WG2223144
ZEKKERT ZR-1059
zentparts Z22900

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 81 92 4365 pasuje do Twojego auta

 

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Części

Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze