- Preparat paliwowy: Common Rail (CR)
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 46518716 |
ALFA | 55221016 |
BMW | 13 53 7 785 722 |
CHRYS | 04506 2025F |
CHRYS | 4506 2025F |
CITRO | 1981 95 |
DAF | 1851188 |
DS | 98 042 20580 |
FIAT | 46518716 |
FIAT | 55221016 |
FIAT | 71769143 |
FIAT | 73504242 |
FIAT | 9456154380 |
FIAT | 9467602680 |
FIAT | K9456154380 |
FIAT | K9467602680 |
FORD | 1230952 |
FORD | 1432205 |
FORD | 3M5Q9 E568 CA |
GREAT WALL | 1112011-E06 |
HYUNDAI | 33813-4A000 |
IVECO | 8099055 |
JEEP | 55221 016 |
LANCIA | 46518716 |
LANCIA | 55221016 |
LANCIA | 9456154380 |
LANCIA | K9456154380 |
LUCAS_ELEC | LDFG1138 |
MAZDA | RF2A-13-H51A |
MAZDA | RF2A-13-H51B |
OPEL | 55221016 |
OPEL | 55565375 |
OPEL | 5821761 |
OPEL | 8 17 036 |
OPEL | 93178683 |
OPEL | 93198819 |
OPEL | 98 042 20580 |
OPEL | X0540518 |
PEUGE | 1981 95 |
PEUGE | 98 042 205 80 |
RENAU | 82 00 895 280 |
ROVER | 3M5 Q9E56 8CA |
VAUXH | 55221016 |
VAUXH | 55565375 |
VAUXH | 93178683 |
VAUXH | 93198819 |
VAUXH | 98 042 20580 |
VM | 45 06 2025F |
VOLVO | 30777404 |
VW | WHT 000 189 |
ZEXEL | 175164-0500 |
ALFA ROMEO
|
BMW
|
CHEVROLET
|
CITROËN
|
DS
|
FIAT
|
FORD
|
HYUNDAI
|
JEEP
|
KIA
|
LANCIA
|
MAZDA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SAAB
|
VAUXHALL
|
VOLVO
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zestaw uszczelek końcówki wtrysku DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM0150S | DR.MOTOR AUTOMOTIVE | 67,00 zł |
Zestaw uszczelek końcówki wtrysku DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRMP28 | DR.MOTOR AUTOMOTIVE | 30,00 zł |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRMKIT01 | DR.MOTOR AUTOMOTIVE | 98,00 zł |
Zestaw uszczelek końcówki wtrysku FAST FT49842 | FAST | 34,00 zł |
Pierscień uszczelniający wtryskiwacza VICTOR REINZ 70-42387-00 | VICTOR REINZ | 7,00 zł |
Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju | AJUSA | 4,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego to niewielkie, w większości gumowe elementy, których znaczenie trudno przecenić. Wykonane z gumy odpornej na wysokie ciśnienie oraz skrajne temperatury, uszczelki powinny gwarantować szczelność układu przez wiele lat.
Sprawna praca układu wtryskowego jest niezbędna, aby samochód mógł ruszyć oraz kontynuować jazdę. Odpowiada on bowiem za dostarczanie paliwa do komór spalania. Dla poprawnej pracy jednostki napędowej bardzo ważne jest, aby do komory dostarczyć odpowiednią ilość paliwa. Ponadto, zachowane musi zostać odpowiednio wysokie ciśnienie. Między innymi dlatego stosuje się uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego.
Układ wtryskiwania składa się z kilku części. Najważniejsze z nich to wtryskiwacz oraz podłączone do niego przewody, którymi paliwo transportowane jest do silnika. Z drugiej strony natomiast wtryskiwacz podłączony jest do układu ssącego, który pobiera paliwo. Wszystkie łączenia w układzie powinny być solidnie uszczelnione, aby uniknąć problemów z wyciekaniem paliwa. Zjawisko tego typu sprawia, że silnik nie otrzymuje dostatecznej ilości paliwa lub też ciśnienie pompowania jest zbyt niskie. Brak szczelności oznacza spadek obrotów silnika oraz problemy z jego odpaleniem. Ponadto, wszelkie wycieki stwarzają zagrożenie dla innych podzespołów samochodowych.
Uszczelka z czasem ulega zużyciu. Powstają wyrwy, zmniejsza się również grubość uszczelki. Objawem takiego stanu rzeczy najczęściej jest pogorszenie osiągów. Ponadto, mogą wystąpić problemy z odpaleniem silnika, zwłaszcza w zimne dni. Objawy te świadczą o konieczności wymiany uszczelnienia.