Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pierścień uszczelniający wałka rozrządu GOETZE 50-307111-70

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
50-307111-70
Pierścień uszczelniający wałka rozrządu GOETZE 50-307111-70
  • Pierścień uszczelniający wałka rozrządu GOETZE 50-307111-70 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
31,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
GOETZE
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu, z tyłu
EAN:
613313193873
Wysokość [mm]:
10
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:
50
Średnica zewnętrzna [mm]:
70
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:
829S RD W
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wałek rozrządu 50-307111-70 firmy GOETZE

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 10
  • Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 50
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 70
  • Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 829S RD W

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 50-307111-70 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BGA OS4306
CORTECO 12014726B
CORTECO 12015093B
ELRING 419.660
FIAT 12014726
FIAT 40003634
FIAT 40100320
FIAT 40100321
FIAT 4716458
FIAT 98451055
FIAT 98454045
GLASER P76188-01
GLASER P76188-11
PAYEN NP067
REINZ 81-35914-00
RENAU 5001000816
RENAU 7701042340

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wałek rozrządu 50-307111-70 pasuje do Twojego auta

 

IVECO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >

Wałek rozrządu

Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych  pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.

Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.

Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.

Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.

GOETZE

Goetze to niemiecki producent części samochodowych. Oferta firmy jest coraz bardziej kompleksowa, jednak jak na razie producent słynie przede wszystkim z produkcji elementów silnika. Wśród głównych produktów marki Goetze znajdują się elementy uszczelniające jednostki napędowej. Na pierwszy plan wysuwają się doceniane przez fachowców pierścienie tłokowe. Jednak producent posiada w asortymencie również wszelkie inne uszczelki niezbędne do prawidłowej i bezpiecznej pracy silnika spalinowego. Istnieje możliwość zakupu kompletnego zestawu uszczelek Goetze. Elementy uszczelniające Goetze słyną z ogromnej wytrzymałości. Lata doświadczenia oraz współpraca z najznamienitszymi producentami samochodów zapewniają najwyższą jakość elementów, które stale są udoskonalane dzięki pracy w laboratoriach badawczych.

Oferta marki Goetze nie ogranicza się do elementów uszczelniających silnika. Firma produkuje również tłoki silnika, głowice oraz ich pojedyncze elementy, pompy wody i oleju, zawory silnikowe, wałki i inne części układu sterowania silnikiem oraz wiele innych części samochodowych. Oferta jest stale poszerzana, między innymi o części układu wydechowego i chłodzenia, a także elementy skrzyni biegów, w tym przede wszystkim uszczelki niezbędne dla poprawnej pracy tego podzespołu.

Goetze to firma, która działa na rynku od ponad 140 lat. Od początku działalności firma była związana z produkcją części silnika. Obecnie niemieckie przedsiębiorstwo należy do międzynarodowej grupy Federal-Mogul. Przynależność do tak silnej korporacji otworzyło nowe możliwości rozwoju części samochodowych Goetze, głównie za sprawą uzyskania dostępu do najnowocześniejszych laboratoriów badawczych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze