- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 32
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 52
- Wysokość 1 [mm]: 10
- Wysokość 2 [mm]: 13,5
- Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Dodaj opinię
(28.12.2023)
Opinia wystawiona dla Pierścień uszczelniający wału różnicowego CORTECO 01033808B (Wylot)
(08.02.2022)
Opinia wystawiona dla Pierścień uszczelniający wału różnicowego CORTECO 19035132B
(19.11.2018)
Opinia wystawiona dla Pierścień uszczelniający CORTECO 01034065B (Os napędowa)
Producent | Numery OEM |
---|
ABARTH | 40004220 |
ABARTH | 40004430 |
ABARTH | 60805338 |
ABARTH | 95720154 |
AKRON-MALÒ | 13498PRSA |
AKRON-MALÒ | 617PRSA |
ALFA | 164001721901 |
ALFA | 40004220 |
ALFA | 40004430 |
ALFA | 60805338 |
ALFA | 95720154 |
CITRO | 304014 |
FIAT | 40004220 |
FIAT | 40004430 |
FIAT | 60805338 |
FIAT | 95720154 |
LANCIA | 40004220 |
LANCIA | 40004430 |
LANCIA | 60805338 |
LANCIA | 95720154 |
PEUGE | 304014 |
SKF | ATP837 |
SKF | ATP881 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
Corteco to znana i ceniona na niemal całym świecie marka wysokiej klasy części do samochodów. Firma dostarcza części samochodowe zarówno na linie montażowe wiodących, światowych producentów samochodów, w celu wyposażenia fabrycznego pojazdu, jak i na niezależny rynek części zamiennych.
Centra produkcyjne i logistyczne firmy Corteco znajdują się w ponad 15 krajach, a części samochodowe marki są sprzedawane aż w 60 krajach całego świata. Przedsiębiorstwo posiada rozbudowane centrum badawcze, w którym opracowywane są wszelkie innowacje i technologie z dziedziny motoryzacji.
Firma Corteco specjalizuje się przede wszystkim w produkcji uszczelek dedykowanych poszczególnym układom w samochodzie. Oferta jest jednak znacznie szersza i obejmuje ponad 19 tys. części zamiennych, w tym systemu kierowniczego, układu wydechowego, hamulcowego oraz zawieszenia.
Każda z oferowanych części Corteco produkowana jest zgodnie z ISO 9001-2008, czyli najważniejszym certyfikatem jakości w przemyśle motoryzacyjnym. Ponadto części samochodowe tej marki poddaje się rygorystycznym testom, dlatego gwarantowana jest ich niezawodność i trwałość na długi okres eksploatacji.